سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبدیل بیمارستان امام رضا به شهر بیمارستانی

رییس مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) کرمانشاه گفت : این مجتمع امروز یکی از قطب‌های تشخیصی و درمانی غرب کشور است .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ سروش رییس مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) کرمانشاه با بیان اینکه این مجتمع امروز یکی از قطب‌های تشخیصی و درمانی غرب کشور است، گفت : اکنون روزانه ۲۰ هزار نفر به این مرکز مراجعه می‌کنند و ۲ هزار و ۵۰۰ نفر شامل پزشک، پرستار، کادر درمانی، پشتیبانی و اداری در این مجتمع مشغول ارایه خدمات به مردم هستند.

او یکی از برنامه‌های بیمارستان را تبدیل آن به شهر بیمارستانی عنوان کرد و گفت : مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) تمام ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های لازم شامل امکانات، تجهیزات و نیروی انسانی متخصص و فوق تخصص برای تبدیل به به شهر بیمارستانی را دارد.

او با بیان اینکه اکنون بسیاری از مسایل تشخیصی درمانی مانند پیوند کلیه، مغز استخوان و عمل‌های جراحی مختلف در این مجتمع انجام می‌شود، افزود: این مجتمع یکی از معدود مجتمع‌های بیمارستانی مطرح در سطح کشور است که علاوه بر استان کرمانشاه به بیماران استان‌های غرب کشور و کشور عراق نیز خدمات درمانی ارایه می‌کند.

 او گفت: حدود ۱۵ درصد از بیماران این مجتمع بیماستانی از استان‌های غرب کشور هستند و تعدادی هم از کشور عراق به خصوص مناطق کُردنشین آن به این مجتمع برای امور درمانی مراجعه می‌کنند

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.