سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عادی انگاری کرونا شیوع بیشتر آن را درپی دارد

استاندار آذربایجان غربی با انتقاد از عادی انگاری کرونا توسط بخشی از مردم و مسئولان گفت: ادامه این روند به شیوع بیشتر بیماری و اعمال مجدد محدودیت‌ها منجر می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  ارومیه،محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی  امروز شنبه در چهلمین جلسه ستاد استانی مقابله و مدیریت بیماری کرونا ضمن تسلیت شهادت مرزبان غیور هنگ مرزی سردشت به دست ایادی ضد انقلاب و فرا رسیدن سالگرد رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی؛ به وضعیت هشدار دهنده بیماری کرونا در استان اشاره کرد و گفت: به جهت عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و اجرای کامل فاصله گذاری اجتماعی شاهد افزایش مبتلایان به کرونا در استان هستیم.

او افزود: متاسفانه بی توجهی برخی مسئولان به دستورات بهداشتی عواقب خطرناکتری در قیاس با بی توجهی مردم به دنبال دارد. مسئولان نسبت به اجرای دقیق مصوبات و دستورات بهداشتی در خط مقدم هستند و هیچ کوتاهی در این مورد قابل قبول نیست.

شهریاری با تاکید بر اجرای دقیق نظارت‌ها در اجرای فاصله گذاری اجتماعی و دستورات بهداشتی در ادارات و اماکن صنفی تصریح کرد: دستگاه‌های نظارتی در خصوص مسئولان و دستگاه‌های اجرایی و نیز اماکن و واحد‌های تولیدی و خدماتی که دستورات بهداشتی را رعایت نمی‌کنند بدون اغماض عمل کرده و آن‌ها را مورد پیگرد قضایی قرار دهند.

انتهای پیام/ن م 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.