سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تمجید ستاره تیم ملی اسکاتلند از بازیکن جنجالی پرسپولیس

جیمز فارست، وینگر تیم ملی فوتبال اسکاتلند ضمن تمجید از استوکس، او را یکی از بهترین مهاجمان تاریخ باشگاه سلتیک دانست.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، جیمز فارست بازیکن تیم ملی اسکاتلند و باشگاه سلتیک در مصاحبه‌ای از آنتونی استوکس بازیکن جنجالی پرسپولیس به عنوان یکی از بهترین مهاجمان تاریخ باشگاه سلتیک یاد کرد.

این بازیکن ۲۸ ساله ۱۰ سالی است که عضو باشگاه سلتیک است و در این سال‌ها با مهاجمان زیادی همبازی بوده که یکی از آن‌ها آنتونی استوکس، مهاجم ایرلندی پرسپولیس بود.

فارست، استوکس را یکی از بهترین مهاجمان سلتیک می‌داند که از او چیز‌های زیادی یادگرفته است.

وقتی از فارست درباره بهترین مهاجمی که کنار او در سلتیک بازی کرده، سئوال شد، او گفت: دوست ندارم یکی دو نفر را از آن‌ها را انتخاب کنم.

 بسیارخوش شانس بوده ام که در دوران حضورم در سلتیک با بسیاری از مهاجمان خوب بازی کردم و همه آن‌ها از راه‌های مختلف به من کمک می‌کردند که بهتر شوم و پیشرفت کنم.

هوپر و استوکس بازیکنان خوبی بودند و از یکدیگر درک واقعی داشتند. آن‌ها وقتی با هم بازی می‌کردند واقعا ارتباط خیلی خوبی با یکدیگر برقرار می‌کردند.

بازیکن تیم ملی اسکاتلند با نام بردن از دیگر مهاجمان معروف سلتیک مانند ساماراس، ادسون، گریفیته و موسی دمبله در کنار استوکس افزود: شما واقعاً نمی‌توانید بهترین مهاجم را انتخاب کنید، زیرا، اگرچه آن‌ها در یک پست بازی می‌کنند، اما هریک از آن‌ها بازیکنان متفاوتی هستند. همه این مهاجمان قدرت‌های زیادی دارند و تنها چیزی که می‌توان در مورد تک تک آن‌ها گفت این است که همه آن‌ها واقعاً مهاجمانی سطحی بالا هستند که می‌توانند انواع مختلفی از گل‌ها را به ثمر برسانند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۰:۵۹ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
دوستان با صرف هزینه های گزاف نه تنها سال ها بدنه اصلی تیم پرسپولیس رو حفظ کردند، ستاره های لیگ رو هم درو میکنن. با این حال با این وضع اقتصادی به هر ضرب و زوری بود نیم فصل 2 تا مهاجم خارجی گرون قیمت جذب کردن. 20میلیاردم که برای قهرمانی برای بازیکنای پرسپولیس آپشن گذاشتن! حقوقاشونو هم سر وقت میگیرن. تمام امکانات هم برای پرسپولیسه. آخرشم با داوری و تخریب تیم های حریف باید قهرمان بشن!
خنده دار اینه که تیمای دیگه هر وقت اوج میگیرن بلافاصله کله پا میشن. استقلال بعد از مدت ها اومد صدر زیر و زبرش کردن! آخر هر فصل هم که کلا تیمش یه تیم دیگه میشه مربی هاشم فراری میشن! هر فصل جام رو بدید پرسپولیس اینقدر بیت المال به تاراج نره.
این وسط برانکو حسابی سود کرد با اون کارنامه افتضاح این تیم تا بن دندان مسلح رو گرفت برای خودش نامی دست و پا کرد! الانم رفته شکایت کرده یه پول گنده به جیب بزنه.