سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

موفقیت در اجرای طرح نظارت برقیمت کالاها

بیش از ۹ هزار و ۶۰۰ مورد بازرسی طی اجرای طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان درکردستان انجام شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،فرزاد سردارزاده رییس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت:در اجرای طرح ویژه نظارتی ماه مبارک رمضان ۲۷۸ فقره پرونده با ۳۰۸ مورد تخلف احراز شده و به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

او اضافه کرد: ارزش ریالی پرونده‌های تخلف تشکیل شده در استان ۲۲ میلیارد و ۱۲۳ میلیون و ۶۹۸ هزار ریال بوده است.

سردارزاده از انجام ۱۷۳ گشت مشترک هم در این ایام  خبرداد و گفت: در نتیجه این گشت‌ها هم ۷۸ مورد تخلف کشف و ۷۸  فقره پرونده به ارزش ۶۵۸ میلیون و ۴۱۳ هزار ریال تشکیل شد.

او اظهار داشت: بازرسی‌های انجام شده در ماه مبارک رمضان حول محور کالا‌های اساسی هم، چون برنج، قند وشکر، لبنیات، حبوبات، پروتئین، میوه و تره‌بار، خشکبار و نانوایی‌ها بود.

رییس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان اضافه کرد: ۴۹۳ مورد گزارش مردمی هم در این ایام دریافت شد که از این تعداد ۳۹۱ مورد به صورت تلفنی، حضوری و کتبی بوده و ۱۰۲ مورد هم توسط ناظران افتخاری اعلام شده است.

سردارزاده افزود: از مجموع گزارش‌های مردمی ۸۷ مورد تخلف احراز شده و مابقی یا به مصالحه انجامیده یا تخلف احراز نشده است.

حدود ۶۵ هزار واحد صنفی دارای پروانه کسب در استان کردستان وجود دارد و از این تعداد ۲۹ هزار واحد در مرکز استان مستقر هستند که حدود سه درصد از این واحد‌های صنفی را فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای تشکیل داده است.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.