سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امتحانات پایان ترم دانشگاه تربیت مدرس حضوری برگزار می‌شود

امتحانات پایان ترم دانشگاه تربیت مدرس با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، با اعلام خبر بازگشایی دانشگاه‌ها از ۱۷ خرداد ماه توسط رئیس جمهور و اعلام وزارت علوم مبنی بر اختیار دانشگاه‌ها در نحوه بازگشایی، حضور دانشجویان و برگزاری امتحانات پایان ترم هر یک از دانشگاه‌های کشور اقدام به اتخاذ تصمیاتی درباره نحوه برگزاری امتحانات خود کرده اند.

دانشگاه تربیت مدرس نیز نحوه برگزاری امتحانات را حضوری اعلام کرده است که در ادامه به بیان جزئیات آن می‌پردازیم.

امتحانات دروس نظری و عملی نیمسال دوم تحصیلی ۸۹-۹۹ طبق تقویم مصوب آموزشی دانشگاه تربیت مدرس در تاریخ ۹ خرداد ماه با رعایت حداکثر فاصله گذاری و پروتکل‌های بهداشتی به صورت حضوری از تاریخ شنبه ۲۱ تیر ماه تا چهارشنبه ۲۲ مرداد ماه برگزار خواهد شد.


بیشتر بخوانید: مهلت ثبت‌نام مهمانی و انتقال دانشجویان کارشناسی امروز به پایان می‌رسد


با توجه به لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بازه زمانی امتحان دروس پس از گروه بندی دانشگده‌ها بر حسب سرانه استاد به دانشجو فضا‌های آموزشی تحت اختیار و نیز تعداد دانشجویان دارای درس‌های نظری و عملی در سه نوبت ۱۰ روزه برگزار خواهد شد.

گروه اولی که امتحانات برای آن‌ها برگزار می‌شود دانشکده علوم پزشکی و مجموعه دانشکده‌های فنی و مهندسی هستند که امتحانات آن‌ها از تاریخ ۲۱ تیر ماه تا اول مرداد ماه ۹۹ خواهد بود.

گروه دوم دانشکده هنر مجموعه دانشکده‌های علوم انسانی، مدیریت، اقتصاد، حقوق، مجموعه دانشکده‌های علوم پایه، علوم زیستی، علوم ریاضی، دانشکده علوم و فناوری‌های میان رشته‌ای هستند که از تاریخ ۴ تا ۱۶ مرداد ماه بازه زمانی برگزاری امتحانات این گروه است.

گروه سوم دانشکده کشاورزی و دانشکده منابع طبیعی و علوم دریایی نور هستند که امتحانات‌شان از تاریخ ۲۱ تیر ماه تا ۲۲ مرداد ماه برگزار خواهد شد.

ملاک‌های ارزیابی دانشجو در طول ترم

ارزیابی نهایی دانشجویان به صورت ترکیبی از آزمون کتابی و روش‌های مختلف آموزش‌های مجازی به کار گرفته شده توسط استاد با رعایت شرایط خاص آموزش در نیمسال جاری انجام می‌شود تا برآورد قابل قبولی از کمیت و کیفیت عملکرد دانشجو در اختیار قرار دهد. فهرستی از اهم فعالیت‌های دانشجویان در طول نیمسال دوم می‌تواند با توجه به شرایط خاص به منظور بررسی نمره نهایی مورد ارزیابی قرار بگیرد به شرح زیر است:

آزمون کتبی با رعایت حداقل وزن ۵۰ درصد از امتیازات نهایی دانشجو در طول نیمسال تحصیلی

فعالیت در کلاس به ویژه مشارکت در بحث‌ها و پرسش و پاسخ‌های کلاس‌های برخط

حل تمرین‌ها و تکالیف کلاسی و ثبت یا ارائه به موقع آن‌ها در سامانه آموزش مجازی دانشگاه

پروژه تحقیق پایان نیمسال منوط به لزوم اجرای آن مطابق سرفصل مصوب برنامه درسی و با رعایت امکان اجرا و اتمام آن در شرایط ویژه کنونی

ارزیابی شفاهی، شامل پرسش و پاسخ متناوب در طول نیمسال و یا پایان کلاس‌ها به صورت جداگانه

انجام پروژه‌های کلاسی، چکیده نویسی، خلاصه کردن، سخنرانی و ارائه کلاسی به صورت برخط که انجام آن‌ها در شرایط جاری امکان پذیر است.

گفتنی است؛ پایان کلاس‌های دانشگاه تربیت مدرس ۱۱ تیر ماه خواهد بود. همچنین انتخاب واحد ترم آینده این دانشگاه نیز از ۱۰ تا ۱۴ شهریور ماه بوده و شروع کلاس‌ها از شنبه ۲۹ شهریور ماه در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.