سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واژگونی موتورسیکلت، جان راکبش را گرفت

در اثر واژگونی موتورسیکلت هوندا در منطقه مسکن مهر ماهدشت، راکبش جان خود را از دست داد.

سرهنگ سید مجید فیض جعفری، معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، گفت: در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰  و اعلام واژگونی یک موتور سیکلت در منطقه مسکن مهر ماهدشت، بلافاصله ماموران کلانتری ۲۶ ماهدشت به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: با بررسی صحنه حادثه توسط ماموران مشخص شد، راکب موتور سیکلت به دلیل نامعلومی با خاکریز اطراف جاده برخورد و دچار واژگونی شده است.

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان البرز گفت: متاسفانه پس از برخورد راکب موتور سیکلت با زمین، به دلیل شدت جراحات وارده نامبرده در دم جان باخته است.

او افزود: علت حادثه توسط ماموران پلیس راهور در دست بررسی است.

سرهنگ شرق، رئیس پلیس راهور البرز نیز گفت: در راستای ایجاد نظم و امنیت ترافیکی و کاهش تصادفات رانندگی در سطح معابر درون شهری استان البرز از ابتدای سال ۹۹ تاکنون اقدامات گسترده‌ای از قبیل اجرای طرح‌های برخورد با تخلفات حادثه ساز، توقیف وسایل نقلیه و اعمال قانون رانندگان پرخطر، گسترش فعالیت‌های فرهنگی در حوزه ترافیک و... توسط همکاران بنده در سراسر حوزه استحفاظی استان به اجرا گذاشته شده که بحمدالله ماحصل آن کاهش کشته‌ها و مصدومین تصادفات رانندگی بوده است.

انتهای پیام/د.خ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.