سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خانه امن‌ترین مکان برای گروه‌های حساس

فرماندار اندیمشک گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، خانه امن‌ترین مکان برای گروه‌های حساس است.

در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، پیمان جهانگیری فرماندار شهرستان اندیمشک با اشاره به وضعیت قرمز خوزستان به لحاظ ویروس کرونا گفت: براساس توصیه‌های جدی وزارت بهداشت و درمان، گروه‌های حساس و دارای بیماری‌های زمینه‌ای باید مراقبت بیشتری داشته باشند.

او رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شرایط کنونی را ضروری عنوان کرد و بیان داشت: بازرسی‌ها از واحد‌های صنفی تشدید می‌شود با توجه به مصوبات ستاد مقابله با کرونا، از امروز صنوفی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند و یا در سامانه وزارت بهداشت ثبت نام نکرده اند پلمب می‌شوند.

جهانگیری اظهار کرد: از شهروندان خواهشمندیم برای مراقبت از سلامت خود و اعضای خانواده، باید به توصیه‌ها و هشدار‌ها توجه کنند، ضمن اینکه از برگزاری مراسمات عروسی و عزا و شرکت در این مراسمات باید خودداری شود، چراکه حضور در تجمع‌ها و اینگونه مراسم‌ها تهدیدی جدی برای سلامت محسوب می‌شود.

فرماندار شهرستان اندیمشک همکاری و همراهی مردم برای مقابله با کرونا و کاهش شیوع این ویروس منحوس را ضروری دانست و گفت: در صورتیکه مردم از تردد در مکان‌های شلوغ خودداری و نکات بهداشتی را رعایت کنند، شاهد مهار و کنترل این ویروس و کاهش مرگ و میر ناشی از ابتلا به آن هستیم.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.