سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنوزی: من از تیم خود در صورت سقوط هم حمایت می‌کنم

مالک باشگاه تراکتور گفت: اگر به لیگ پایین‌تر هم سقوط کنیم من از تراکتوری‌ها حمایت می‌کنم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتور اظهار کرد: همه جا می‌گویند من مالک باشگاه تراکتور و ماشین‌سازی هستم، اما واقعیت این است که من هوادار این ۲ باشگاه هستم. مالک ۲ باشگاه  تبریزی شرکت‌ها هستند که زیر مجموعه آنها محسوب می‌شوند. سو برداشت شده است. من هوادار هستم و از طرف هواداران با شما و رسانه‌ها صحبت می‌کنم.

او درباره اینکه تاکنون چقدر از سازمان لیگ بابت تبلیغات محیطی دریافت کرده، بیان کرد: حدادیان مالک باشگاه نساجی اظهارات خوبی مطرح کرد و او می‌گوید ۳۰۰ میلیون به ما پول می‌دهند، اما ۴۰۰ میلیون بابت فحش‌ها از ما می‌گیرند. البته از ما بیشتر می‌گیرند. آیا این عدالت فوتبال است؟ من از بازی دوم لیگ فهمیدم امسال لیگ ما به کجا می‌رود. خودشان می‌دانند چه اتفاقاتی در فوتبال می‌افتد. هواداران ما دنبال حیثیت فوتبال هستند و جام فلزی نمی‌خواهند. من پست‌ها را در فضای مجازی هم خواندم. اکثراً نوشته بودند مدیران باشگاه به ما قول بدهند تا تیم را حفظ کنند. اگر به لیگ پایین‌تر هم سقوط کنیم از تیم حمایت می‌کنیم. من حرفم را می‌زنم، اما به من می‌گویند تو را به کمیته انضباطی می‌برند. ببرند چه اتفاقی می‌افتد؟ شما جام را از دست ما گرفتید چه اتفاقی افتاد؟! اصلاً ما را به یک دسته پایین‌تر بفرستید. چه اتفاقی می‌افتد؟

موضوع بی پولی باشگاه های تبریزی کذب است 

او درباره نامه مشترک مدیران ۴ باشگاه خصوصی به وزیر ورزش و جوانان مبنی بر لغو لیگ نوزدهم فوتبال گفت: بله نامه را ما نوشتیم و مدیرعامل‌های  ۴ باشگاه امضاء کردند و سر موضع خود هستیم و مشکلی در این باره نداریم. یکسری بحث‌ها را باز می‌کنم که در رسانه‌ها اعلام کرده بودند، تراکتور و ماشین‌سازی پول ندارند که این موضوع کذب است. ساسان انصاری بازیکن تیم امروز گفته بود که ما بیشتر از همه باشگاه‌ها پول گرفته ایم و بیشترین درصد پرداختی را تیم‌های تبریزی گرفتند.

حقوق  بازیکنان ۲ باشگاه تبریزی را تمام و کمال می دهم 

مالک باشگاه تراکتور بیان کرد: من با هیئت مدیره باشگاه‌های تراکتور و ماشین سازی صحبت می‌کنم تا در صورت تعطیلی لیگ یا ادامه بازی‌ها تمام و کمال حقوق بازیکنان و کادر فنی پرداخت شود. مشکلی برای پرداخت مطالبات مالی این ۲ باشگاه تبریزی ندارم و این موضوع را هم به طور رسمی اعلام می‌کنم. این بحث را برخی افراد و سازمان لیگ در باشگاه‌ها راه می‌اندازند و به بازیکنان می‌گویند که در صورت تعطیلی لیگ پول‌تان را نمی‌دهند، اما من اعلام می‌کنم ۲ باشگاه ما پول بازیکنان را صد درصد می‌دهند. آن‌ها به خاطر اینکه حامی مالی شان بیاید و پول‌شان را بگیرند باشگاه‌ها را به دردسر می‌اندازد. من به باشگاه‌های دیگر کاری ندارم، اما باشگاه‌های شهر ما همه پول خود را می‌گیرند.

تیم های موافق برگزاری لیگ وابسته هستند 

او درباره اینکه تعداد موافقان برگزاری لیگ بیشتر از مخالفان است، بیان کرد: تیم‌ها وابسته هستند و اگر مدیران‌شان حرفی بزنند آن‌ها را جابه‌جا می‌کنند. اجازه دهید من یک واقعیت را بازگو کنیم. هزینه‌ها را باشگاه می‌کنند، اما سود آن در جیب یک عده خاص می‌رود. به هر حال نمی‌شود که هزینه‌ها را ما انجام دهیم، اما سودش را شرکت‌های خاصی ببرند. پسران یکسری از مسئولان آمده‌اند و شرکت‌هایی به نام افراد دیگر افتتاح کرده‌اند، اما می‌دانیم که این شرکت‌ها برای پسران مسئولان است و پول در می‌آورند. آن‌ها باعث می‌شوند که فشار آورند که لیگ برگزار شود. این موضوع را نه تنها من می‌دانم بلکه خیلی‌های دیگر هم می‌دانند. این افراد یکسری رسانه‌ها در اختیار دارند و فشار می‌آورند تا بازی‌ها برگزار شود و سودشان را ببرند. متأسفانه یکسری هم دانسته یا ندانسته حمایت‌شان می‌کنند. به نظرم نمی‌شود که هزینه‌ها را انجام دهیم و یکسری سودش را ببرند. تیم‌های تهرانی هم از این موضوع ضرر می‌کنند. من نوکر هواداران تیم‌های تهرانی هستم، اما بدانند سرشان کلاه می‌رود. این تیم‌ها هم اگر خصوصی شوند مالک اجازه نمی‌دهد از باشگاهش سوءاستفاده شود.

مشکل ما کسب جام قهرمانی نیست 

زنوزی درباره اینکه اگر تیم تراکتور صدرنشین بود بازهم مخالف برگزاری بازی‌ها بود، گفت: مشکل ما جام قهرمانی نیست، چون ۳ بار جام را از ما گرفتند و حرفی نزدیم. ما می‌توانستیم یک کار‌هایی انجام بدهیم تا جام را بگیریم، اما این کار‌ها را انجام ندادیم. به هر حال نباید به شعور و جوانمردی ترک‌ها  توهین شود. ما هیچ موقع دنبال این کار‌ها نمی‌رویم.

فدراسیون فوتبال پشت فیفا پنهان شده است 

مالک تراکتور درباره اینکه مصرانه اعلام می‌کند که تیمش در لیگ برتر شرکت نمی‌کند، گفت: در حال حاضر سازمان لیگ چقدر بابت اسپانسرینگ پول دریافت کرده است؟ چرا این موضوع را شفاف اعلام نمی‌کنند؟ مشکل ما با سازمان لیگ، وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال همین موضوع است. فدراسیون فوتبال هر زمانی که بخواهد می‌گوید ما غیردولتی هستیم و پشت فیفا پنهان می‌شود، اما هر موقعی هم که مشکلی پیش می‌آید می‌گوید به ما دستور دادند. مگر نمی‌گویند مستقل هستیم پس چطور برخی مواقع که منافع یکسری از مدیران به خطر می‌افتد پشت فیفا پنهان می‌شوند؟! آقای فدراسیون! چه کسی به شما تکلیف کرده است که لیگ برگزار شود؟! باید کسی در سازمان لیگ باشد که بتواند درآمدزایی کند. این درآمد‌ها برای فوتبال کم است. کجا این پول‌ها را هزینه می‌کنند؟ هزینه‌ها را ما انجام می‌دهیم، اما آقایان هر طور دوست دارند درآمد‌ها را خرج می‌کنند.

کارخانه را با فوتبال مقاسیه می کنند 

او ادامه داد: از فردا همه من را می‌کوبند.   یک ماه و نیم کارخانه ما تعطیل بود و حق و حقوق پرسنل هم دادم. همچنین مگر در کارخانه کشتی می‌گیرند یا زد و خورد می‌کنند؟ مسائل بهداشتی در کارخانه‌های من رعایت می‌شود هواپیمایی ما هم ۳، ۴ ماه است که خوابیده است چرا کارخانه را با فوتبال مقایسه می‌کنیم؟ این چه سوادی است؟

او خاطر نشان کرد: من در روسیه گیر افتادم و حتی به هواپیمای ما اجازه ندادند تا به اینجا بیاید تا من را برگرداند. هزاران شایعه برای من ساختند و گفتند بدهکار بانکی هستم، اما این طور نیست و به هیچ بانکی بدهکار نیستم.


بیشتر بخوانید: پسا کرونای تراکتور؛ از مهمانان ناخوانده تا دویدن روی تردمیل!


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۳:۳۹ ۰۹ خرداد ۱۳۹۹
یاشاسین‌