بیشتر بخوانید: پشتیبانی Xbox Series X از چهار نسل بازیهای این کنسول
به گفته یکی از مسئولان این شرکت، هنوز هیچ ارتقایی در بازی داده نشده و این شرکت در حال کار کردن با استعدادهای مستقل از همه نسلهای کشتیگیران WWE است. این بدان معنا است که بازی آینده WWE، همه ستارگان، گذشته، حال و آینده خود را به همراه دارد و قرار است دستهای از بزرگترینها را در آن ببینیم. یک امکان قوی وجود دارد که بازی بتواند محتوای اضافی را با تبلیغات متنوعی در بر بگیرد، اما در حال حاضر، تلاش تیم توسعهدهنده روی ایجاد داستان مستقل است و در عین حال گزینههایی برای انتخاب تبلیغات مختلف و عرصههای مختلف داشته باشد. در مورد دسته شخصیتهای این بازی به این اشاره شده است که تمام گزینهها انتخاب شدهاند و این یکی از بزرگتری مواردی است که این پروژه روی آن متمرکز شده است.
مسئولان Virtual Basement در مورد طراحی شخصیتهای بازی آینده WWE گفتهاند که طراحی شخصیتها با استفاده از ZBrush و سایر ابزار مدلسازی دیجیتال ساخته میشوند و برای این کار از فناوری اسکن سه بعدی استفاده نمیشود. طراحی شخصیتها بسته به پیچیدگی آنها از ۲ تا ۴ هفته به طول خواهد انجامید، اما توسعهدهندگان به دنبال این هستند که در ساختن یک پایه بسیار محکم و سرگرمکننده، همانطور که طرفداران به آن علاقه دارند، ایجاد کنند.
توسعهدهندگان قصد دارند ابتدا تمرکز خود را روی صیقل دادن به سیستم حرکتی افراد بگذارند، زیرا باید با ایجاد حرکات و تعامل سرگرمی برای طرفداران ایجاد کنند و سپس سیستمهای عصبی، معکوس و گرفتن را قدم به قدم روی شخصیتها قرار دهند. با توجه به این گفته، میتوان انتظار داشت که سری بعدی بازی WWE قرار است ترکیبی از بازیهای این سبک مانند No Mercy تا Smackdown vs. Raw ۲۰۱۱ باشد.
در مورد ضبط حرکات هم به این اشاره شد که Virtual Basement قرار است از ترکیبی از حرکات دست و حرکات سر را با حسگرهای مختلف ضبط کند. این کار شبیه به ضبط حرکات تانوس در فیلم انتقامجویان است. در رابطه با مجموعه حرکات و گرفتنها هم تلاش شده است تا انیمیشنها و حرکات بسیار روان باشند.
حال باید منتظر این بود تا بازی جدید WWE رونمایی شود تا ببینیم نسبت به نمونههای خود روی نسلهای قبل چه تغییراتی داشته است.
انتهای پیام/