سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تریلر جدید بازی «سریع و خشن» منتشر شد

تریلری جدید از بازی «سریع و خشن» منتشر شده است که گیم‌پلی این بازی هیجان‌انگیز را با صدای هنرپیشه‌های فیلم آن نشان می‌دهد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، فرنچایز «سریع و خشن» از سری فیلم‌های کلاسیک خود در آمریکا آغاز شد و تمام جهان را تا به امروز محو خود کرده است. حالا به نظر می‌رسد نوبت به بازی‌های این فرنچایز رسیده است که از فیلم اقتباس گرفته شده‌اند. بازی جدید «Fast & Furious Crossroads» توسط استودیوی Bandai Namco ساخته شده که قرار است توسط استودیوی Slightly Mode توسعه داده شده است. بازی Fast & Furious Crossroads قرار بود همین ماه میلادی به همراه جدیدترین فیلم «سریع و خشن» عرضه شود. متأسفانه، مانند خیلی دیگر از عرضه بازی‌ها که به تعویق افتادند، تولید بازی و فیلم جدید «سریع و خشن» هم به دلیل شیوع ویروس کرونا، با تأخیر مواجه شد.


بیشتر بخوانید: پشتیبانی Xbox Series X از چهار نسل بازی‌های این کنسول


به همین دلیل، شرکت Bandai Namco در این تاریخ، به جای خود بازی، یک تریلر از بازی جدید خود به اشتراک گذاشت.

بر اساس تریلر منتشر شده، گیم‌پلی بازی به سری فیلم‌های خود وفادار خواهد ماند یعنی این بازی پر از خودرو‌های سریع و زد و خورد آن‌ها است. راننده این خودروها، وین دیزل و دیگر اعضای گروه هستند که مأموریت‌های دیوانه‌وار خود را با انفجار و پر سر و صدا انجام می‌دهند. با توجه به این تریلر گیم‌پلی منتشر شده، جزئیاتی از این گیم‌پلی نمی‌توان حدس زد، ولی مشخص است که صحنه‌های این بازی به طور کامل اکشن و با سرعت بالایی اتفاق خواهند افتاد.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، Fast & Furious Crossroads یک بازی اکشن تیمی مبتنی بر وسایل نقلیه است که در جهان پر از آدرنالین «سریع و خشن» طراحی شده است. در بازی دو حالت تک و چند نفره وجود دارد. در حالت داستانی، گیمر‌ها شاهد وین دیزل، میشل رودریگز و تایریس گیبسون در نقش‌های خود به نام‌های دام، لتی و رومی خواهند دید و آن‌ها را هدایت خواهند کرد. سؤال این است که آیا گیمر‌ها قصد دارد نقش یک عضو جدید تیم خود را بازی کنند یا بازیکنان در نقش دام و دیگر اعضا بازی خواهند کرد؟

گفتنی است، Fast & Furious Crossroads در تاریخ ۷ اوت برای کنسول‌های PS4 و Xbox One و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.