سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان:

ضرورت ساماندهی سرویس مدارس برای حفظ ایمنی دانش آموزان

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت:ساماندهی سرویس مدارس باید به صورت جدی دنبال شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ،موسی دادی زاده سرخائی مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت:برای حفظ ایمنی دانش آموزان سرویس مدارس باید به صورت جدی ساماندهی شود.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: برای کاهش مسائل سرویس مدارس، برنامه ریزی و ساماندهی سرویس مدارس در سال آینده با مشارکت همه دستگاه‌های مسئول باید به صورت جدی دنبال شود.

دادی زاده سرخائی افزود: در سال گذشته به واسطه برخی ناهماهنگی ها، مسائل و مشکلاتی برای خانوداه‌ها و دانش آموزان در سرویس مدارس بوجود آمد.

او گفت: با داشتن تجربه از اجرای سرویس مدارس در سال گذشته، همه دستگاه‌های مسئول باید با حس مسئولیت پذیری مضاعف برای کاهش مسائل احتمالی گام بردارند و با دانش افزائی و خرد جمعی راهکار‌های مناسبی را اتخاذ نمایند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان با بیان اینکه حفظ سلامت دانش آموزان باید اولویت اول در ساماندهی سرویس مدارس باشد، افزود: و باتوجه به اینکه تأمین سرویس مدارس ایمن بر عهده فرمانداران و بخشداران مناطق می‌باشد، لذا مدیران آموزش و پرورش در شهرستان‌های استان بدون هماهنگی و تأیید با مسئولین ذیربط اقدام به ثبت قرار داد با شرکت‌ها نکنند.

دادی زاده در ادامه با اشاره به اینکه تعداد قابل توجهی از فرهنگیان در سال تحصیلی پیش رو به بازنشستگی قائل می‌شوند، افزود: مدیران مناطق در نقل و انتقالات درون و برون استانی دقت لازم را داشته باشند و همت آن‌ها برآن باشد که در ابتدای سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ هیچ کلاسی بدون معلم نباشد.

او گفت: برای تحقق شعار " جهش تولید" در آموزش و پرورش باید برنامه داشت و یکی از راهکار‌ها مهم، توانمند سازی دانش آموزان برای به فعلیت رساندن این شعار می‌باشد که هنرستان‌ها می‌توانند نقش پررنگ تری در این زمینه داشته باشند.

انتهای پیام/ر

 

 
 
 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.