سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احداث آبنمای زیرسطحی در بوستان کوهسنگی

احداث آبنمای زیر سطحی و تسریع دراجرای فعالیت‌های سرمایه گذاری مانند تله سیژ، آکواریوم و. از جمله فعالیت‌های توسعه‌ای سال ۱۳۹۹در بوستان کوهسنگی است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مهدی یعقوبی معاون خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: اقدامات خوبی در جهت توسعه بوستان کوهسنگی در سال ۹۸ برای فعالیت‌های عمرانی، اقتصادی و فرهنگی بوستان انجام شد، که در راستای ادامه این روند توسعه‌ای در امسال، نیز تصمیمات اجرایی مناسبی گرفته شده است.

او با بیان اینکه این بوستان یکی از بزرگترین و زیباترین بوستان‌هایمشهد است، افزود: مدیریت شهری توجه ویژه‌ای به توسعه و تکمیل بوستان‌های سطح شهر دارد و به همین منظور بازدید‌های میدانی و جلسات متعددی با اعضای هیات امنای بوستان‌ها به صورت مستمر در حال انجام است.

معاون شهردار مشهد ادامه داد: در سال ۹۸ بوستان کوهسنگی به وسایل بدنسازی و ورزشی مجهز شد که در همین راستا، توسعه این امر در دستورکار سال ۹۹ بوستان نیز قرار دارد.
 
یعقوبی بیان کرد: احداث آبنمای زیر سطحی و پیگیری جدی فعالیت‌های سرمایه گذاری مانند احداث تله سیژ، آکواریوم و. از جمله فعالیت‌های توسعه‌ای سال ۹۹ در بوستان کوهسنگی است.
 
انتهای پیام// ف.غ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.