سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تداوم تست گیری از بازیکنان فولاد خوزستان برای مقابله با کرونا

مربی فولاد خوزستان گفت: امروز برای سومین مرتبه تمامی بازیکنان و اعضای تیم تست کرونا دادند، بار نخست موردی نبود، اما بار دوم ۵ مورد مثبت داشتیم.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حمیدرضا رجبی مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: امروز برای سومین مرتبه تمامی بازیکنان و اعضای تیم تست کرونا ویروس دادند، بار نخست موردی نبود، اما بار دوم ۵ مورد مثبت داشتیم.

او بیان داشت: آن‌هایی که تست‌شان مثبت بود را در قرنطینه کامل نگه داشتیم. ان‌شاءالله تست‌ها همگی جوابشان منفی باشد، اما اگر بیش از ۵نفر مثبت شد تمامی تمرینات را تعطیل خواهیم کرد.

رجبی تصریح کرد: تیم باید بدن‌سازی کند و در گرما نمی‌توان به خوبی این کار را انجام داد. با توجه به گرمای اهواز اردوی خود را در تهران برپا کردیم و تمرینات ما در تهران با رعایت اصول بهداشتی و فاصله اجتماعی آغاز شد.

مربی فولاد خوزستان ادامه داد: با تلاش ستاد مبارزه با کرونا در خوزستان و همچنین همکاری مردم ان‌شاءالله وضعیت در استان خوزستان روزبه‌روز بهتر خواهد شد و از این بحران عبور خواهیم کرد.دو مسابقه متوالی در خانه داریم و این دو دیدار برای ما اهمیت زیادی دارد. تمام تلاش ما این است که در بازی‌های آتی بهترین نتایج را بگیریم تا دل مردم خوزستان و هواداران فولاد را شاد کنیم.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.