سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

باید منتظر پیامدهای دید و بازدیدهای عید فطر و ابتلا به کرونا باشیم

قاسم جان‌بابایی گفت: باتوجه به اینکه علائم کرونا تا ۱۴ روز نهفته است، انتظار می‌رود ابتلا به کرونا ویروس در خوزستان طی روز‌های آتی روند افزایشی داشته باشد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، قاسم جان‌بابایی معاون درمان وزارت بهداشت در حاشیه بازدید از بیمارستان رازی اهواز که امروز انجام شد، در جمع خبرنگاران وضعیت خوزستان به لحاظ ابتلا به ویروس کرونا را نگران کننده توصیف کرد و گفت: وضعیت استان همچنان قرمز است و شرایط هنوز به شکلی نیست که تعداد بیماران روند کاهشی داشته باشد.

او با اشاره به افزایش موارد بستری در خوزستان اظهار داشت: در حال حاضر هر روز به طور ثابت، تعداد بیماران بستری در حال افزایش است و هنوز شواهدی در زمینه کاهش تعداد بیماران مبتلا به کرونا نداریم تا بگوییم خوزستان چه زمانی از وضعیت قرمز خارج می‌شود یا در بیماری پس‌رفت خواهد داشت.

جان بابایی با اشاره به انجام دید و بازدید‌های عید فطر در خوزستان اظهار داشت: مطمئنا تا ۲ هفته پس از برنامه یا مراسماتی مانند عید فطر که تجمع‌های مردمی بیشتر می‌شود، انتظار می‌رود شاهد افزایش مراجعه به بیمارستان‌ها و یا موارد بستری و بیماران بدحال در بیمارستان‌ها باشیم.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.