سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اختصاص ۳ دستگاه مینی بوس به هلال احمر خراسان جنوبی

رئیس سازمان جوانان هلال احمر از اختصاص سه دستگاه مینی بوس به هلال احمر استان خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ،  گل افشان رئیس سازمان جوانان هلال احمر در نشست  با دبیران کانون‌های جوانان استان  گفت: خراسان جنوبی استانی برخوردار از فرهنگی والا بوده که همواره باید مورد توجه باشد.

او با ابراز خرسندی از فرهنگ بشر دوستی خراسان جنوبی افزود: حضود خودجوش مردم در صحنه‌های مختلف نشان از روحیه انسان دوستی و عطوفت مردم داشته که می‌طلبد مورد توجه قرار گیرد.

گل فشان با بیان اینکه باید در راستای پویایی استعداد جوانان تلاش کنیم، اظهار کرد: قرار است با معاونین سازمان، به استان‌های مختلف کشور سفر کنیم و به بررسی استعداد و مشکلات جوانان بپردازیم.


بیشتر بخوانید:  مناطق محروم خراسان جنوبی زیر چتر حمایت هلال احمر


رئیس سازمان جوانان هلال احمر اظهار کرد: از کانون‌های جوان در دستگاه‌های مختلف خواستاریم در راستای ایجاد برنامه پنج ساله سازمان، اقدامات پیشنهادی شان را مطرح کنند.

گل فشان با بیان اینکه در حال حاضر بازنگری مجموعه جوانان استان‌ها در دستور کار قرار دارد، گفت: اگر جوانانی قوی داشته باشیم، داوطلبان و نیرو‌های امدادی خوب و مقتدری خواهیم داشت.

او خواستار توجه ویژه به آموزش حوزه جوانان شد و اظهار کرد: در راستای استفاده بهینه از کارت هویتی جوانان هم اقداماتی در دستور کار قرار دارد.

گل فشان با اشاره به جنگ اقتصادی دشمن بیان کرد: بسیاری از افراد در جنگ کنونی دشمن مشکلات زیادی را متحمل می‌شوند که باید مورد حمایت قرار گیرند.

رئیس سازمان جوانان هلال احمر با اشاره به روحیه نوع دوستی و بشر دوستی داوطلبان هلال احمر بیان کرد: نیرو‌های جوان امدادی این سازمان داوطلبانه و بدون هیچ چشم داشتی با سازمان همکاری می‌کنند.

انتهای پیام / ط ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.