سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای مهندسی خطوط اتوبوس در کرج/کرایه‌هایی که رند نیست، معضل همیشگی شهری

رئیس سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری کرج گفت: طرح مهندسی خطوط اتوبوس به منظور دسترسی بهتر شهروندان به ناوگان حمل و نقل عمومی، اجرایی می‌شود.

مجید استاد کاظمی، رئیس سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری کرج در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، با بیان این که طرح مهندسی خطوط اتوبوس به منظور دسترسی بهتر شهروندان به ناوگان حمل و نقل عمومی، اجرایی می شود، گفت: با اجرای این طرح مسیر بعضی خطوط اتوبوس کرج تغییر می کند و این تغییر در خط بنیاد باغستان نیز که یکی از اصلی ترین خطوط ما است، اعمال می شود و امیدواریم اجرای طرح مهندسی خطوط در صرفه جویی زمانی مسافرن در ایستگاه های اتوبوس موثر باشد.

او با اشاره به تاخیر در پرداخت وام دومیلیون تومانی به رانندگان تاکسی افزود: اتحادیه تاکسیرانی کشور برای پرداخت این وام اطلاعات متقاضیان را درخواست کرد و ما نیز در موعد مقرر اطلاعات را جمع آوری و تحویل دادیم اما با این وجود این مبلغ هنوز به حساب متقاضیان واریز نشده است که دلیل آن را پیگیری می کنیم.

رئیس سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری کرج گفت: تعاونی تاکسیرانی کرج به منظور رفاه حال رانندگان تاکسی اقدامات مناسبی مانند توزیع لاستیک و قطعات یدکی خودرو را با قیمتی نازل انجام داده است بنابراین به رانندگان توصیه می کنیم سهام خود در این تعاونی را واگذار نکنند.

او با اشاره به معضل رند شدن کرایه های تاکسی و افزایش سی درصدی کرایه ها در سال جاری افزود: تمام تلاش خود را برای رند کردن نرخ جدید کرایه های تاکسی به کار گرفتیم؛ با اعمال افزایش سی درصدی کرایه ها بعضی از کرایه های تاکسی به مبلغ ۲۲۰۰ یا ۲۳۰۰ تومان رسید بنابراین رند کردن این مبلغ به ۲۵۰۰ تومان ظلمی در حق شهروندان است.

انتهای پیام/د.خ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۱:۱۷ ۰۸ خرداد ۱۳۹۹
خب از این دستگاه ها که شبیه کارتخوانه استفاده کنید دیگه راننده ها هم به بهونه نداشتن پول خورد از ما کرایه بیشتری نمی گیرن