سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارائه آموزش های ۵۰۰ رشته فنی و حرفه‌ای در استان همدان

مدیرکل آموزش فنی وحرفه‌ای استان همدان از ارائه آموزش ۵۰۰ رشته فنی وحرفه‌ای در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان ها  یباشگاه خبرنگاران جوان ازهمدان؛ وهب مختاران، مدیرکل آموزش فنی وحرفه‌ای استان همدان درباره آغاز فعالیت آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای در سطح استان، گفت: بازگشایی آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای در سطح کشور براساس آخرین وضعیت بهداشتی و سلامتی استان‌های موردنظر از لحاظ وضعیت سفید، زرد یا قرمز بودن و با رعایت کامل فاصله گذاری اجتماعی مصوب شده است.

او افزود: با توجه به شرایط استان همدان، اجازه بازگشایی آموزشگاه‌های استان داده شد که در این بازگشایی، رعایت کامل موازین بهداشتی و تعداد مناسب کارآموزان جزء شروط اصلی لحاظ شده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان ادامه داد: آموزش‌های مجازی همچنان در این مجموعه ادامه دارد و بازگشایی آموزشگاه‌ها فقط برای رفع اشکال است و برخی از کلاس‌های عملی نیز باید برگزار شود.

مختاران بیان کرد: در سال جدید آموزش های  ۵۰۰ رشته پرمخاطب که مورد اقبال عمومی قرار دارد از سوی فنی و حرفه‌ای در کل استان ارائه شده است.

او درباره نرخ شهریه دوره‌های آموزشی سال جدید نیز گفت: نرخ شهریه‌ها سالانه و کشوری بوده و براساس مناطق و درجه بندی اعلام می‌شود که تاکنون نرخ جدید اعلام نشده است.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.