سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استفاده از ظرفیت سازمان های مردم نهاد در راستای پیشگیری از حریق

فرمانداراسلام آبادغرب گفت : باید از ظرفیت سازمان های مردم نهاد در راستای پیشگیری از حریق به بهترین شیوه ممکن استفاده شود .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ حیدری فرماندار اسلام آباد غرب گفت : اقدامات پیشگیرانه درخصوص آتش سوزی مراتع و اراضی ملی مورد تاکید است و انتظار می رود در حوزه پیشگیری و اطفاء حریق مراتع از ظرفیت سازمان های مردم نهاد به بهترین شیوه ممکن استفاده شود.

او گفت : منابع طبیعی و آبخیزداری، نسبت به ساماندهی اکیپ ها و تشکل های مردمی را در روستاهای هدف اقدام نماید و با برگزاری دوره های آموزشی و تجهیز امکانات اطفائ حریق توانمندی آنان را در مقابله با آتش سوزی افزایش دهد.

حیدری در خصوص موضوع سرقت افزود: موضوع سرقت یکی از ناهنجاریهایی اجتماعی است و مهمترین مسئله در بحث پیشگیری از سرقت، آگاه سازی مردم در خصوص نگهداری درست از اموال خودشان است که اینکار نیازمند فرهنگ سازی و تعامل و مشارکت مردم با نیروی انتظامی است.

یاری فرمانده نیروی انتظامی گفت : پاسگاه انتظامی دهستان برزه در حوزه خود بیش از ۲۵ روستا را پوشش می دهد، افزود: ورود به حوزه مبارزه و مقابله با جرم سرقت با توجه به این امکانات و تجهیزات بدون مشارکت و همراهی مردم نمی تواند موفق عمل کندو تعامل مردم در این زمینه سبب ارتقا امنیت اجتماعی خواهد شد.

او با بیان اینکه تمام تلاش مسئولان چه در حوزه انتظامی چه دهیاران ایجاد امنیت اجتماعی برای شهروندان است، ادامه داد : اگر در پیشگیری از سرقت احساس مسئولیت به وجود آید و موجبات همکاری بیشتر با پاسگاه های انتظامی فراهم شود دیگر محلی برای جولان سارقان در شهرستان وجود نخواهد داشت.

یاری افزود : استفاده از ظرفیت اعضای شورا و دهیاران بعنوان همیاران پلیس می تواند نقش بسزایی در زمینه ارتقا امنیت اجتماعی باشد.

قنبری رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان از دهیاران خواست در خصوص ایجاد آتشبر در اراضی ملی و حد فاصل اراضی کشاورزی و منابع طبیعی ،اقدام نمایند.

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.