سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سامسونگ Galaxy Fold 2 به زودی وارد مرحله تولید انبوه می‌شود

خبر‌های منتشر شده از شرکت سامسونگ نشان می‌دهد که Galaxy Fold 2 این شرکت به زودی وارد مرحله تولید انبوه می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، گزارش‌های منتشر شده از منابع کره‌ای خبر می‌دهند که شرکت سامسونگ همه تأمین‌کنندگان خود را وادار کرده است تا کار تولید انبوه Galaxy Fold 2 را آغاز کنند. به گفته یکی از کارمندان سامسونگ، این شرکت شروع به سفارش قطعات برای گوشی هوشمند تاشوی بعدی خود کرده است و تولید انبوه این دستگاه به زودی آغاز می‌شود.


بیشتر بخوانید


گفته می‌شود Galaxy Fold 2 در کنار Galaxy Note 20 در ماه اوت رونمایی می‌شود و پیش‌بینی کاربران این است که از ماه سپتامبر فروش آن‌ها آغاز شود. بر خلاف Galaxy Z Flip، این گوشی یک پرچمدار واقعی خواهد بود. نمایشگر اصلی این دستگاه تاشوی هوشمند ظاهرا ۷.۵۹ اینچ است و از نرخ فریم ۱۲۰ هرتزی پشتیبانی خواهد کرد. انتظار می‌رود Galaxy Fold 2 با یک حفره پانچ روی نمایشگر خود معرفی شود و احتمالا با S-Pen سازگار باشد. همچنین انتظار می‌رود نمایشگر این گوشی از شیشه فوق باریک Galaxy Z Flip استفاده کند چرا که پلاستیک پلی‌آمید به کار رفته روی صفحه نمایش Galaxy Fold مستعد خراش است.

ظاهرا، نمایشگر جلوی این گوشی ۶.۲۳ اینچ است و همچنین انتظار می‌رود این گوشی دارای سه دوربین ۱۲، ۱۶ و ۶۴ مگاپیکسلی با تثبیت‌کننده تصویر نوری دوگانه باشد.

پایین آوردن قیمت برای فروش بالا موثر است

سامسونگ ظاهرا امسال شاهد فروش حداکثر ۳ میلیون دستگاه در سال است که با توجه به این که هدف سال گذشته ۵۰۰ هزار دستگاه برای Galaxy Fold بود، بسیار خوش‌بینانه به نظر می‌رسد، اما پایین آمدن قیمت می‌تواند به شرکت در دستیابی به این هدف کمک کند. با این حال، نمایشگر‌های تاشو هنوز یک فناوری جدید هستند و قبل از کاهش قابل توجه هزینه‌ها مدتی طول می‌کشد. امسال، احتمالا سامسونگ قیمت را تنها ۱۰۰ دلار کاهش می‌دهد؛ به این معنی که احتمالا قیمت این دستگاه از هزار و ۸۸۰ دلار شروع می‌شود.

برای اکثر خریداران اصلی، این قیمت غیرقابل قبول خواهد بود و اگر سامسونگ فکری به حال این وضعیت نکند، احتمال رسیدن به هدف فروش خود سخت خواهد بود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.