سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چند خبر از اداره کمیته امداد

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت : براساس آمار اولیه کرمانشاهیان سه میلیارد و ۵۴۱ میلیون تومان فطریه و کفارات به صندوق‌های زکات فطره این نهاد واریز و یا از طریق درگاه‌های غیرحضوری پرداخت کردند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ رخصی مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت : براساس آمار اولیه کرمانشاهیان سه میلیارد و ۵۴۱ میلیون تومان فطریه و کفارات پرداخت کرده اند.

او با بیان اینکه این میزان فطریه و کفارات به صندوق‌های زکات فطره این نهاد واریز و یا از طریق درگاه‌های غیرحضوری پرداخت شده است، گفت : از این میزان سه میلیارد و ۵۳۲ میلیون تومان فطریه و حدود ۱۰ میلیون تومان نیز کفارات عمد و غیر عمد بوده است.

رخصی با بیان اینکه همچنین امسال بخش قابل توجهی از فطریه و کفارات مردمی از طریق درگاه‌های الکترونیکی و به صورت غیر حضوری پرداخت شده، ادامه داد: شماره گیری کد #۵*۸۸۷۷* و تلفن گویای ۰۹۶۸۸۷ از طریق تلفن‌های همراه و واریز وجوه نقدی از طریق اپلیکشن‌های بله، بام، سکه، ایوا و سنا از راه‌های پرداخت غیرحضوری فطریه و کفارات بوده است.

او گفت: این درگاه‌ها همچنان آماده دریافت فطریه و کفارات آن دسته از کرمانشاهیان نیک اندیشی است که هنوز موفق به پرداخت زکوات فطره نشده اند.

او افزود:  در عید سعید فطر امسال بیش از چهار هزار و ۲۰۰ نیرو و عامل مردمی با این نهاد برای جمع آوری و کفارات مردمی همکاری داشته اند.

کمک خیرین به مددجویان کمیته امداد

رئیس کمیته امداد امام خمینی ره منطقه یک گفت: در ماه مبارک رمضان خیرین نیک اندیش ۱۷ هزار پرس غذای و ۴۰۰۰ بسته غذایی به ارزش ۱۳ میلیارد ریال به نیازمندان اهدا کردند.

خوش مرام گفت : تعداد ۱۰ راس گوسفند زنده به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال از سوی خیرین با کرامت با رعایت پروتکل و موازین بهداشتی وفاصله اجتماعی در بین نیازمندان توزیع گردید.

او گفت : مردم روزه دار وخداجوی کرمانشاه مبلغ ۸۵ میلیون ریال زکات فطریه خود را به صنادیق وکد‌های دستوری آسان پرداخت، پرداخت کردند.

مددجویانی که با حمایت امداد به خود کفایی رسیدند اکنون حامی ایتام شدند

رییس کمیته امداد دالاهو گفت: خیرین که قبلا تحت حمایت واحد اکرام بودند پس از اینکه به خودکفایی رسیدند و وارد باز کار شدند از چرخه حمایت خارج شدند.

بهرامی افزود: ۵نفر از فرزندان ایتام و محسنین که اکنون فارغ التحصیل دانشگاه شدند متقاضی حمایت مالی از ایتام و محسنین هستند.

بهرامی ضمن ابراز خرسندی از وضعیت این ۵نخبه شهرستان گفت: هدف و آرمان طرح اکرام و ایتام حفظ کرامت فرزندان خانوار‌های تحت حمایت و نهادینه شدن فرهنگ انفاق و نوع دوستی بین فرزندان تحت حمایت است.

او ادامه داد: اکنون شاهد رشد و پیشرفت این عزیزان هستیم که حمایت‌های کمیته امداد به ثمر نشست و علاوه بر اینکه برای خود کسب و کاری راه اندازی کردند اکنون از چند فرزند یتیم نیز حمایت خواهند کرد .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.