سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته حوادث کرمانشاه/خبرهای نیروی انتظامی

فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب گفت : در اردیبهشت ماه امسال، ۱۵۸ فقره سرقت با تلاش کاراگاهان پلیس آگاهی، کلانتری‌ها و پاسگاه‌های شهرستان کشف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ محمدرضا یاری فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب گفت : در خصوص سرقت‌ها علاوه بر کاهش حدود ۷ درصدی وقوع آن شاهد افزایش ۵۸ درصدی کشفیات بوده ایم.

او گفت : علاوه بر کشف این تعداد سرقت، ۴۹ سارق نیز دستگیر و برای صدور اجکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

یاری افزود: توقیف ۷۱ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف از دیگر اقدامات صورت گرفته پلیس اسلام آبادغرب در ۲ ماه گذشته بوده است.

۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در "پاوه"

فرمانده انتظامی استان از کشف لوازم برقی، بهداشتی و دخانی قاچاق به ارزش ۳ میلیارد ریال در شهر "نودشه" از توابع شهرستان "پاوه" خبر داد.

علی اکبر جاویدان افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی پاوه حین گشت زنی در سطح شهر "نودشه" به یک دستگاه وانت نیسان پلاک مخدوش که در حال حرکت به سمت نقاط مرزی بود، مشکوک شدند.

او ادامه داد: کارآگاهان با مشاهده خودرو به تعقیب وی پرداخته و در فرصتی مناسب نسبت به توقیف آن اقدام و بازرسی‌های لازم را به عمل آوردند.

این مقام انتظامی گفت: در این بازرسی یک هزار و ۲۷۰ پاکت توتون قلیان، ۸۵۲ عدد کرم ضدآفتاب و ۴۰ عدد اتو موی قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، ارزش محموله قاچاق کشف شده را طبق نظر کارشناسان ۳ میلیارد ریال ذکر کرد و از دستگیری راننده وانت و معرفی وی به دستگاه قضائی برای سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم خبر داد.

جاویدان گفت: یکی از برنامه‌های اصلی پلیس کرمانشاه در سال جاری مبارزه با پدیده قاچاق که یکی از عوامل تهدید کننده اقتصاد به شمار می‌رود، خواهد بود .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.