سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نوبخت خبر داد؛

تأمین منابع مالی مورد نیاز اجرای باقیمانده آزادراه رشت - قزوین

معاون رئیس جمهور از آمادگی سازمان برنامه و بودجه برای تأمین منابع مالی مورد نیاز اجرای باقیمانده آزادراه رشت - قزوین خبر داد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، محمدباقر نوبخت، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور عصر امروز در حاشیه بازدید از آزادراه رشت - قزوین گفت: تمام وعده‌های دولت درباره این پروژه عملی می‌شود.

او با اشاره به اینکه دولت تعهد کرده است باقیمانده این مسیر تا نوروز ۱۴۰۰ بهره برداری شود، افزود: از آغاز امسال موضوع تخصیص اعتبارات نقدی به این طرح اجرایی شده است.

معاون رئیس جمهور با بیان اینکه تخصیص نقدی اعتبار در فروردین ماه برای اجرای این طرح برای نخستین بار اتفاق افتاده است، ادامه داد: در سایر استان‌ها نیز برای پروژه‌هایی که برنامه زمان بندی تکمیل و بهره برداری آنها تا پایان سال ۹۹ بود، این اقدام انجام شده است.

نوبخت با اشاره به اینکه با توجه به گزارش‌های ارائه شده در زمینه پروژه آزادراه رشت - قزوین امید داریم این پروژه در زمان مقرر مورد بهره برداری قرار گیرد، گفت: از نظر مالی با همه سختی‌هایی که کشور با آن مواجه است، برنامه‌های عمرانی کشور اجرایی می‌شود.

او به موضوع میزان اعتبارات این طرح اشاره کرد و افزود: سازمان برنامه و بودجه آمادگی دارد بر اساس بررسی‌های فنی و تخصصی به هر میزان که اجرای پروژه آزادراه رشت - قزوین نیازمند منابع مالی است، آن را تأمین کند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور اعلام کرد: این آمادگی برای تمام پروژه‌های اجرایی دارای اولویت در سطح کشور وجود دارد.

نوبخت با اشاره به موضوع گذر آزادراه رشت - قزوین از مرکز شهر رودبار در راستای حفظ بازار ۳۵۰۰ نفری این شهر تصریح کرد: هر تعهدی که از سوی دولت، سازمان برنامه و بودجه و راه و شهرسازی داده شده، باید انجام شود.

منبع: مهر

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.