سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاهش ۵۰ درصدی تعداد معاملات جهانی نسبت به میانگین ۱۲ ماه گذشته

معاملات بین‌المللی (جهانی) جهانگردی و اوقات فراغت در ماه آوریل ۲۰۲۰ با کاهش ۵۰ درصدی نسبت به میانگین ۱۲ ماه گذشته در کل ۴.۸۶میلیارد دلار بود.

به گزارش خبرنگار حوزه میراث و گردشگری  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از تراول دیلی نیوز، براساس اطلاعات بانک جهانی(GlobalData)، معاملات بین‌المللی (جهانی) جهانگردی و اوقات فراغت در ماه آوریل ۲۰۲۰ در کل ۴.۸۶میلیارد دلار بود. این بخش از نظر تعداد معاملات در مقایسه با میانگین ۱۲ ماه گذشته با ۵۷ معامله در برابر میانگین ۱۱۴ معامله، افت ۵۰ درصدی را تجربه کرده است.

در ماه آوریل ۲۰۲۰، پنج معامله به عنوان معاملات برتر جهانگردی و تفریحی شناخته شدند. این معاملات ۸۱.۵ درصد از ارزش کل معاملات بین‌المللی (جهانی) جهانگردی و اوقات فراغت در ماه آوریل ۲۰۲۰ را به خود اختصاص داده‌اند.

ارزش ترکیبی معاملات پنج گانه برتر در حدود ۳.۹۶ دلار بود. معامله یک شرکت سرمایه‌گذاری خصوصی آمریکایی با نام Apollo Global Management و شرکت سرمایه‌گذاری خصوصی چندملیتی آمریکایی دیگری با نام Silver Lake Partners’با ۱.۲ میلیارد دلار سهام خصوصی با یک شرکت خرید آنلاین مسافرتی آمریکایی به نام گروه expedia یکی از معاملات برتر جهانگردی و تفریحی در ماه آوریل سال ۲۰۲۰ بود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.