سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرونا، سلامتی چند نفر دیگر در خوزستان را به غارت برد؟

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز آخرین وضعیت ابتلا به ویروس کرونا در استان خوزستان طی شبانه روز گذشته را تشریح کرد.

علی احسان پور سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه جندی شاپور اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: علیزغم ارائه نکات بهداشتی و تاکید بر رعایت آن‌ها و همچنین خودداری از تردد‌های غیرضروری در سطح شهر و اجتناب از برگزاری مراسمات و تجمعات، شاهد بی توجهی مردم به این موضوع هستیم.

او افزود: طی هفته‌های اخیر، ابتلا به بیماری کرونا ویروس در استان افزایش یافته و هر روز شاهد مثبت شدن تست کرونای بسیاری از افراد در شهر‌های مختلف هستیم، بطوریکه در ۲۴ ساعت گذشته، ۵۸۸ بیمار جدید مبتلا به کرونا در خوزستان شناسایی شدند.

احسان پور با بیان اینکه از این تعداد بیمار شناسایی شده، ۴۴۹ بیمار با نظارت مستمر کارشناسان مرکز بهداشت در قرنطینه خانگی به سر می‌برند و ۱۳۹ بیمار نیز در بیمارستان‌های معین بستری شدند، اظهار داشت: با احتساب این ۵۸۸ نفر، شمار مبتلایان به ویروس کرونا در استان به ۱۲ هزار و ۲۰۸ نفر افزایش یافت.

به گفته سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، در حال حاضر ۸۶۴ بیمار در بیمارستان‌های استان تحت درمان هستند و با تلاش‌های مدافعان سلامت مردم، ۱۰ هزار و ۸۶۴ بیمار پس از بهبودی از مراکز درمانی استان ترخیص شدند، ضمن اینکه در شبانه روز گذشته، ۱۷ نفر از مبتلایان به این بیماری، جان خود را از دست دادند و تعداد فوت شدگان ناشی از کرونا به ۴۹۸ نفر رسید.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.