سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۳۵۳ خانه در مازندران بر اثر تندباد آسیب دید

حدود ۳۵۳ خانه در مازندران بر اثر تندباد روز یکشنبه ۴ خردادماه آسیب دیدند.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،علی اصغر احمدی مدیرکل مدیریت بحران مازندران با بیان اینکه طوفانی که روز یکشنبه ۴ خردادماه در مازندران اتفاق افتاد خسارت‌هایی به بخش‌های مسکونی و کشاورزی استان وارد کرد، گفت:بر اثر این تند باد که شهرستان‌های نوشهر، آمل و بابل را با سرعت ۹۶، ۹۴ و ۸۶ کیلومتر بر ساعت در نوردید تاکنون ۳۵۳ واحد مسکونی از ۳۰ تا ۱۰۰ درصد در سقف و سربندی دچار خسارت شدند.

او افزود: بلافاصله پس از وقوع طوفان در استان با هماهنگی فرمانداران، کارشناسان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مازندران برای ارزیابی خسارت‌های تندباد به محل حادثه اعزام شدند تا پس از آن تسهیلات و کمک‌های بلاعوض به آن‌ها پرداخت شود.

احمدی گفت: هلال احمر مازندران در شهرستان آمل و بابل با توجه به شدت خسارت‌ها در برخی مناطق برای کمک در توزیع نایلون وارد عمل شدند و برای خانه‌هایی که سقفشان از بین رفته بصورت موقت با نایلون پوشش دادند.

بیشتر بخوانید: خسارت تندباد به ۱۵۰ واحد مسکونی مازندران ؛ ارزیابی‌ها ادامه دارد

او با اشاره به خسارت طوفان به چندین واحد دامی و گلخانه‌ای در شهرستان‌های آمل و بابل افزود: تاکنون گزارشی در تلفات دام‌ها نداشتیم و تنها تخریب سقف و ریزش دیوار‌ها گزارش شده است.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران همچنین از خسارت باغ‌های مرکبات و کیوی در شهرستان آمل و بابل خبر داد و گفت: مسئولان جهاد کشاورزی، بنیاد مسکن و شرکت توزیع برق برای بررسی کل خسارات راهی این مناطق شدند.

احمدی در پایان گفت: کارشناسان در حال برآورد خسارت تند باد شدید در مناطق خسارت دیده هستند و تا دو روز آینده میزان خسارت‌ها در بخش کشاوری، تاسیسات و مسکن اعلام می‌شود.

انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.