سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در بسته حوادث امروز بخوانید؛

کشف ۵۷ دستگاه خودروی احتکار شده در گلپایگان / دستگیری زوج کلاهبردار در برخوار

مهم‌ترین حوادث امروز ۷ خرداد ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهم‌ترین حوادث امروز ۷خرداد ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

کشف ۵۷ دستگاه خودروی احتکار شده در گلپایگان

سردار "محمدرضا میر حیدری فرمانده انتظامی استان اصفهان در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: با توجه به نوسانات قیمت خودرو در بازار داخل، طرح تشدید مبارزه و مقابله با احتکار خودرو به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی استان اصفهان قرار گرفت.

اوافزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان "گلپایگان" با اشرافیت و هوشمندی بالای خود از دپو و احتکار خودرو در یک پارکینگ مطلع و بلافاصله وارد عمل شدند.

این مقام ارشد انتظامی بیان داشت: پس از کسب اطلاعات لازم طی هماهنگی با مقام قضائی از این پارکینگ بازرسی بعمل آمد که در نتیجه ۵۷ دستگاه خودروی صفر احتکار شده کشف شد.

سردار میرحیدری در ادامه خاطر نشان کرد: ۲ دستگاه سواری دنا، ۳ تیبا، یک ساینا، ۳ هایما، ۳ پژو ۲۰۷، ۲ وانت نیسان، یک ساندرو، ۸ پراید، ۳ پژو اس ال ایکس، ۱۵ سواری ۲۰۶، ۲ پژو ۴۰۵، ۴ پارس، ۴ سمند، ۵ سواری اچ سی کراس و یک ال ۹۰ که همگی صفر کیلومتر و فاقد پلاک بودند، کشف و پارکینگ مورد نظر پلمب شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان، ارزش خودرو‌های مکشوفه را برابر اعلام کارشناسان مربوطه ۶۰ میلیارد ریال اعلام کرد و اظهار داشت: در این رابطه یک نفر دستگیر و برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

سردار میرحیدری، در پایان از شهروندان خواست: در صورت مشاهده و اطلاع از هرگونه فعالیت افراد فرصت طلب و سودجو در زمینه احتکار و قاچاق کالا موضوع را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا اقدامات لازم در اسرع وقت انجام شود.
 

دستگیری زوج کلاهبردار در برخوار

سرهنگ "غلامرضا براتی فرمانده انتظامی شهرستان برخوار گفت: پس از شکایت شهروندی مبنی بر سرقت دسته چک وی توسط یک زن و مرد، کارآگاهان پلیس آگاهی وارد عمل شدند.

او افزود: در تحقیقات تخصصی انجام شده مشخص شد، فردی با همسرش با اسامی جعلی و مستعار و تردد با خودرو‌های مدل بالا، تحت عنوان خریدار اقلام و لوازم خانگی به فروشگاه‌ها مراجعه و با صدور چک‌های جعلی و سرقتی اقدام به کلاهبرداری از مردم می‌کنند.

سرهنگ براتی افزود: با هماهنگی قضائی انجام شده هر ۲ متهم دستگیر شدند که به ۱۰ میلیارد ریال کلاهبرداری از طریق جلب اعتماد شهروندان و ارائه چک تقلبی طی ۴۰ فقره کلاهبرداری اعتراف کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت: در بازرسی ماموران از مخفیگاه این متهمان مقداری اموال مسروقه از جمله یک دستگاه موتورسیکلت سوزوکی ۲۵۰ سی سی قاچاق که موفق به فروش آن نشده بودند به ارزش ۲ میلیارد ریال کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان برخوار در پایان از تحویل متهمان به مراجع قضائی خبر داد و خاطر نشان کرد: افراد کلاهبردار در بسیاری از مواقع ظاهری شیک و فریبنده دارند و اعتماد افراد را جلب می‌کنند که توصیه می‌شود، شهروندان عزیز در صورت مواجه شدن با این افراد در اسرع وقت با پلیس تماس و موضوع را اعلام کنند.
 

بازداشت ۵ سارق موتورسیکلت در اصفهان

سرهنگ "محمدرضا خدادوست فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت: ماموران یگان امداد هنگام گشت زنی و انجام ماموریت در سطح شهر به ۳ دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک در ۳ نقطه از شهر اصفهان مشکوک و پس از متوقف کردن آن‌ها و استعلام صورت گرفته از مرکز مشخص گردید مسروقه می‌باشند که در این راستا هر ۳ موتورسیکلت توقیف و راکبان آن‌ها دستگیر شدند.

این مقام انتظامی از انجام ۲ عملیات دیگر توسط ماموران کلانتری ۳۵ و پاسگاه دستجا خبر داد وافزود: ماموران آن یگان‌ها نیز در گشت زنی‌های هدفمند خود در سطح حوزه به ۲ دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک مشکوک و با بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد هر ۲ موتورسیکلت مسروقه هستند که ضمن توقیف موتورسیکلت‌ها، راکبان آن‌ها نیز دستگیر شدند.

او افزود: در این ۵ عملیات که در نقاط مختلف شهر اصفهان در ۲۴ ساعت گذشته صورت گرفت: ۵ متهم دستگیر و در بازرسی از یکی از متهمان مقدار ۶ گرم ماده مخدر هروئین، ۲ سوخته تریاک و ماده مخدر شیشه کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در بررسی‌های تکمیلی و استعلام از مرکز مشخص شد موتورسیکلت‌های کشف شده از حوزه دستجا، دشتی، بزرگمهر و استان‌های قم و خراسان رضوی سرقت شده اند، اظهار داشت: متهمان پس از انتقال به یگان‌های انتظامی مربوطه در بازجوئی اولیه به جرم ارتکابی اعتراف و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با بیان اینکه موتورسیکلت‌های سرقتی پس از تشخیص هویت به مالباختگان تحویل خواهد شد اظهار داشت: پلیس با به‌کارگیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود در تامین نظم و امنیت شهروندان تلاش می‌کند و لازم است شهروندان به هشدار‌های پلیسی در راستای پیشگیری از سرقت که توسط کارشناسان انتظامی ارائه می‌شود توجه داشته باشند و خودرو و موتورسیکلت خود را در مکان مطمئن پارک نموده و در جهت پیشگیری از سرقت، خودرو خود را به تجهیزات ایمنی از قبیل قفل مرکزی، دزدگیر، قفل پدال و قفل فرمان مجهز کنند تا امکان سرقت از سارقان سلب و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به پلیس ۱۱۰ و تقدیر و پیشنهادات خود را به شماره تلفن ۱۹۷ گزارش کنند.
 

کشف ۹۴ دستگاه استخراج ارز دیجیتال درشاهین شهر

سرهنگ "حسین بساطی" با اعلام این خبر اظهار داشت: پس از دریافت خبری مبنی بر نگهداری و استفاده غیرمجاز از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال در محدوده حوزه استحفاظی "مورچه خورت"، بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران با هماهنگی قضائی در محل‌های اعلامی حاضر و در بازرسی بعمل آمده ۹۴ دستگاه ماینر غیرمجاز را کشف کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت: طبق نظر کارشناسان مربوطه ارزش دستگاه‌های کشف شده ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال اعلام شده است.

سرهنگ بساطی ادامه داد:در این رابطه ۲ نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر خاطر نشان کرد: شناسایی و دستگیری مجرمان همواره در دستور کار پلیس قرار دارد و از مردم عزیز تقاضا می‌شود برای کمک به اقتصاد، آرامش و خصوصا امنیت جامعه، در صورت اطلاع از این گونه موارد بلافاصله موضوع را از طریق تماس با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
 
انتهای پیام/م

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.