سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز کوچ بهاره عشایر در استان اردبیل

مدیرکل امور عشایری استان اردبیل گفت: کوچ بهاره عشایر استان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از دهم خردادماه به مدت یک هفته خواهد بود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، معرفت آذری، مدیرکل امور عشایری استان اردبیل گفت: برای تسهیل در روند کوچ بهاره هماهنگی های لازم با تمامی دستگاههای مرتبط از جمله دامپزشکی، منابع طبیعی، شرکت نفت، هلال احمر، راهداری، پلیس و علوم پزشکی برای ارائه خدمات بهتر به عشایر انجام شده است.

او با اشاره به شیوع ویروس کرونا افزود: برای رعایت نکات بهداشتی در هنگام کوچ عشایر  ۱۰ هزار ماسک، ۱۵ هزار جفت دستکش، هزار بطری مایع ضدعفونی کننده و هزار بسته آب معدنی تهیه در بین عشایر استان توزیع خواهد شد.

مدیرکل امور عشایری استان اردبیل با بیان اینکه عشایر از کوچ به صورت پیاده خودداری کرده و با استفاده از خودرو کوچ کنند، گفت: عشایر همچنین به هنگام کوچ دفترچه عشایر خود را به همراه داشته باشند.

آذری افزود: عشایر از کوچ شبانه و اتراق در کنار محورهای مواصلاتی و کنار رودخانه ها و مناطق سیل خیز به طور جد خودداری کنند.

مدیر کل امور عشایری استان اردبیل خواستار توجه عشایر به زمان تعیین شده کوچ شد و گفت: عشایر زحمتکش به هنگام کوچ در مواجه با هر نوع مشکلات مراتب را به این اداره کل یا ادارات شهرستانهای استان اطلاع دهند.

انتهای پیام/ع

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.