سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هفته بیست و هشتم بوندسلیگا/ لایپزیگ به دنبال فتح برلین

در ادامه هفته بیست و هشتم بوندسلیگا، امشب ۵ بازی از جمله دیدار مهم لایپزیگ و هرتابرلین برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب روز دوم از هفته بیست و هشتم بوندسلیگا امشب چهار دیدار برگزار می‌شود.

لایپزیگ-هرتابرلین (۴شنبه ساعت۲۳:۰۰)

۲تیم لایپزیگ و هرتابرلین در ورزشگاه ردبول آرنا (لایپزیگ) مقابل هم قرار خواهند گرفت. این بازی جدال تیم‌های سوم و یازدهم جدول است. شاگردان ناگلزمن (سرمربی لایپزیگ) با کسب ۵۴ امتیاز در رتبه سوم جدول بوندسلیگا قرار دارند و همچنان به صورت چراغ خاموش در تعقیب بایرن مونیخ و دورتموند هستند. تیم هرتابرلین هم با ۳۴ امتیاز، یازدهم است.

تیم لایپزیگ در ۴ بازی قبلی مقابل هرتابرلین، حداقل ۳ گل را زده است. آن‌ها در بازی رفت هم موفق شدند، در مقابل حریف برلینی خود، با نتیجه ۴ بر ۲ به برتری برسند. این تیم در بازی هفته قبل هم موفق شد با ۵گل، ماینتس را شکست دهد و با روحیه‌ای خوب پا به این مسابقه بگذارد.

در سوی دیگر، تیم هرتابرلین در ۶ بازی اخیر خود در بوندسلیگا شکست نخورده است. آن‌ها در ۲ بازی اخیر خود در لیگ ۷ گل زده و گلی هم دریافت نکرده اند. این تیم هفته قبل هم توانست یونیون برلین را با ۴ گل مغلوب کند.

از اردوی لایپزیگ خبر می‌رسد که احتمالا امیل فورسبرگ این بازی را از دست داده است. در تیم هرتابرلین هم نیکولاس اشتارک و توماس کرافت به این دیدار نخواهند رسید.

یونیون برلین-ماینتس (۴شنبه ساعت۲۳:۰۰)

در دیگر بازی این هفته فوتبال باشگاهی آلمان، یونیون برلین تیم سیزدهم جدول بوندسلیگا، میزبان ماینتس رده پانزدهمی خواهد بود. این بازی در ورزشگاه آلتن فورستری (برلین) برگزار خواهد شد.

تیم یونیون برلین پس از شکست تحقیر آمیز جمعه شب مقابل هرتا (۴ بر صفر)، می‌خواهد هر طور که شده مقابل ماینتس پیروز شود. آن‌ها در بازی رفت موفق شدند، با نتیجه ۳ بر ۲ رقیب را شکست دهند.

در طرف مقابل، باشگاه ماینتس وضعیت جالبی در خط دفاعی ندارد، آن‌ها در ۲۷ بازی این فصل بوندسلیگا، ۶۰ گل دریافت کرده اند و آمار منفی بدترین خط دفاع را ثبت کرده اند.

شرالدو بکر از تیم یونیون برلین و رابین زنتنر از باشگاه ماینتس این دیدار را به دلیل مصدومیت از دست داده اند.

فورتونا دوسلدورف-شالکه ۰۴ (۴شنبه ساعت ۲۳:۰۰)

تیم شالکه ۰۴ که به شکل عجیبی در بازی‌های اخیر افت کرده و شکست‌های سنگینی را تجربه می‌کند، این هفته میهمان فورتونا دوسلدورف تیم شانزدهم جدول است. این بازی در ورزشگاه اسپریت آرنا (دوسلدورف) برگزار می‌شود.

شالکه تیم بحران زده این روز‌های بوندسلیگا، در ۹ بازی اخیر، رنگ پیروزی را ندیده است. این تیم ۵ دیدار قبلی خارج از خانه خود را هم بدون گل زده به پایان رسانده است. آن‌ها در ۵ دیدار اخیر خود در لیگ، ۱۶ گل دریافت کرده و فقط یک گل، به ثمر رسانده اند.

خبر بد برای شالکه مصدومیت سوات سردار هافبک ثابت این تیم است. او به دلیل پارگی رباط زانوی پای چپ، کل فصل را از دست داده است.

در مقابل، فورتونا دوسلدورف هم وضعیت جالبی ندارد. این تیم با ۲۴ امتیاز از ۲۷ بازی، جایگاه شانزدهم را در اختیار دارد و با لغزش در این مسابقه، راه سقوط به بوندسلیگا۲ را برای خود هموار می‌کند.

هوفنهایم-کلن (۴شنبه ساعت ۲۳:۰۰)

رقابت همسایه‌های نهم و دهم جدول بوندسلیگا می‌تواند جایگاه ۲ تیم را با هم عوض کند. هوفنهایم با ۳۶ امتیاز در رتبه نهم قرار دارد و کلن با ۳۴ امتیاز در رده دهم قرار دارد.

در ۳ بازی قبلی دو تیم، هوفنهایم پیروز شده، اما این تیم ۳ بازی آخر خانگی خود در فوتبال باشگاه‌های آلمان را باخته است. آن‌ها در این ۳ دیدار، حداقل ۳ گل هم دریافت کرده اند.

کلن معمولا مقابل هوفنهایم بازی‌های خود را واگذار می‌کند. آن‌ها در ۳ بازی آخر مقابل تیم هوفنهایم ۱۱ گل دریافت کرده اند. این تیم روز‌های چندان بدی را پشت سر نمی‌گذارد و از ۶ بازی اخیر بوندسلیگایی خود ۳ دیدار را برده است.

بلفوضیل از تیم هوفنهایم و مارسل ریسه از تیم کلن این رقابت حساس را به علت مصدومیت از دست داده اند.

این بازی در ورزشگاه راین نکر آرنا به میزبانی هوفنهایم برگزار می‌شود.

آگسبورگ-پادربورن (۴شنبه ساعت۲۳:۰۰)

در دیگر بازی هفته بیست و هشتم فوتبال باشگاه‌های آلمان، ۲تیم آگسبورگ و پادربورن در ورزشگاه ایمپولس آرنا (آگسبورگ) به مصاف هم خواهند رفت.

آگسبورگ در ۲۷ بازی این فصل، ۳۰ امتیاز کسب کرده است. آن‌ها در ۳ جدال قبلی خانگی مقابل پادربورن پیروز شده اند. این تیم در این مسابقات موفق به بسته نگه داشتن دروازه هم شده است.

تیم انتهای جدولی پادربورن از ۲۷ بازی این فصل، تنها ۱۸ امتیاز به دست آورده است. این تیم آمار منفی سومین خط دفاع و حمله ضعیف بوندسلیگا را به خود اختصاص داده است. آن‌ها در ۸ دیدار اخیر هرگز پیروز نشده اند و ۵ مسابقه را هم باخته اند.

سیمون آستا از باشگاه آگسبورگ و لوکا کیلیان از پادربون نمی‌توانند تیم‌های خود را در این بازی همراهی کنند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.