سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احتکار میلیاردی لوازم خانگی در کرج

فرمانده انتظامی البرز از شناسایی یک مجتمع مسکونی در کرج، که مقادیر زیادی لوازم خانگی احتکار شده در آن مکان نگهداری می‌شد و کشف این اقلام احتکاری به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی البرز گفت: به منظور مبارزه جدی وقاطع با محتکران کالا‌های اساسی و لوازم و مایحتاج ضروری و مورد نیاز مردم، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان البرز پس از انجام تحقیقات گسترده موفق به شناسایی یک مجتمع مسکونی ۴ طبقه در منطقه شاهین ویلا شهرستان کرج که مقادیر زیادی لوازم خانگی در آن جا دپو شده بود، شدند.

فرمانده انتظامی البرز افزود: ماموران پس از بررسی موضوع، با هماهنگی مقام قضائی به مجتمع مورد نظراعزام و در بازرسی از آن جا ۲ هزار و ۱۲۱ عدد انواع لوازم خانگی شامل: یخچال فریرز، ماشین لباسشویی، ساید، تلویزون، پکیج، پنکه، کولر و ... که در تمامی طبقات و همچنین زیر زمین ساختمان دپو شده بود، کشف شد.

سردار محمدیان گفت: براساس برآورد اولیه کارشناسان، ارزش کالا‌های مکشوفه ۱۰۰ میلیارد ریال تخمین زده شد و در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

او افزود: در شرایط کنونی ارتکاب این گونه اقدامات حرکت در مسیر اهداف دشمن است و پلیس بر خود وظیفه می‌داند با اخلالگران اقتصادی با قاطعیت برخورد و نسبت به معرفی آن‌ها به مراجع قانونی اقدام کند.

انتهای پیام /ر. خ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.