سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آخرین آمار از وضعیت بیماری کرونا در استان کرمان

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته، ۶۰ نفر دیگر در استان به بیماری کرونا مبتلا شده اند از فوت دو نفر دیگر در اثر ابتلا به این بیماری خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مهدی شفیعی، مدیر گروه مبارزه با بیماری‌های واگیردار و سخنگوی دانشگاه علوم‌پزشکی کرمان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته با ارسال ۲۷۱ نمونه به آزمایشگاه‌های استان کرمان، تست ۶۰ نفر شامل ۱۷ مورد بیمار بستری، ۲۰ مورد بیمار سرپایی، ۱ مورد پرسنل و ۲۲ مورد اطرافیان بیماران غربالگری شده از نظر کرونا مثبت شده است.

 او افزود: از ۶۰ مبتلای جدید، ۳۰ نفر زن و ۳۰ نفر مرد هستند که از این تعداد، ۵۵ نفر مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، ۳ نفر مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان و  ۲ نفر مربوط به حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان هستند.

 شفیعی بیان کرد: انجام آزمایش در ۲۴ ساعت گذشته در دانشگاه علوم پزشکی جیرفت صورت نگرفته است. 

 او مجموع مبتلایان به کرونا در استان کرمان از آغاز اپیدمی این بیماری تاکنون را هزار و ۵۷۶ نفر، شامل ۷۰۴ بیمار بستری و ۸۷۲ نفر سرپایی و اطرافیان بیمار عنوان کرد. 

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان افزود: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته دو نفر، یک زن و یک مرد از شهرستان‌های تحت پوشش حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان بر اثر ابتلا به بیماری کووید ۱۹ جان خود را از دست داده اند.

او تصریح کرد: مجموع جان باختگان ابتلا به کووید ۱۹ از ابتدا تاکنون در استان کرمان ۷۳ نفر است.

 انتهای پیام/ م 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.