سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طراحی شارژر جدید برای Mi Band 5 شیائومی

تصاویر زنده منتشر شده از Mi Band 5 شیائومی نشان می‌دهد شرکت سازنده، شارژری جدید برای آن در نظر گرفته است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، دستبندهای هوشمند شیائومی یکی از محصولات ارزان و پرطرفداری است که بسیاری از کاربران منتظر هستند تا شیائومی مدل جدید آن را معرفی کند. مچ‌بند Mi Band 4 نسبت به نسل‌های گذشته خود جهشی در نمایشگر خود داشت و صفحه نمایش Mi Bandها را از سیاه و سفید به رنگی تغییر داد. چند روز پیش، خبرهایی از Mi Band 5 شیائومی لو رفت که نشان داد این دستبند هوشمند قرار است باز هم نسبت به نسل‌های قبلی خود، تغییرات بنیادی داشته باشد. بر اساس این اخبار لو رفته، مچ‌بند Mi Band 5 قرار است دارای نمایشگری بزرگتر به اندازه ۱.۲ اینچ داشته باشد. به تازگی هم تصاویری زنده از این دستبندها در فضای مجازی منتشر شده که اطلاعات لو رفته از این دستبند هوشمند را تأیید می‌کنند.


بیشتر بخوانید


طراحی ظاهری مچ‌بند Mi Band 5

تصاویر زنده‌ای که دست به دست در فضای مجازی می‌چرخند نشان می‌دهند که Mi Band 5 قرار است دارای نمایشگر بزرگتری نسبت به نسل‌های قبلی خود باشد که شارژرهای جدیدی هم برای آن‌ها در نظر گرفته شده است. طراحی این شارژرها هم تغییر کرده است و حالا باید دستگاه درون آن قرار بگیرد تا شارژ شود. بدنه دستبند هوشمند شیائومی هم به نظر می‌رسد تغییر کرده باشد و کمی چاق‌تر از قبل به نظر می‌رسد. در حالی که نمایشگر آن نسبت به قبل، مسطح‌تر به نظر می‌رسد. البته، این مسطح بودن می‌تواند به خاطر زاویه تصاویر هم باشد اما خمیدگی‌های صفحه Mi Band 4 در این تصاویر به چشم نمی‌آیند.

 

به هر حال، همراه با تصاویری که در Weibo منتشر شده‌اند، اطلاعاتی هم منتشر شده است که بر اساس آن‌ها، Mi Band 5 حدود ۲۸ دلار تخمین زده شده است و از نسل قبلی خود گران‌تر به نظر می‌رسد؛ با این وجود، قیمت چندان بالایی نسبت به قبل ندارد که اعتراض مشتریان را به همراه داشته باشد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.