سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نجات فرد مفقود شده در ارتفاعات حاجی بختیار

سرپرست جمعیت هلال احمر استان ایلام از پیدا شدن فرد مفقود شده در ارتفاعات حاجی بختیار بخش چوار در دومین روز عملیات جستجو و نجات توسط نیرو‌های هلال احمر خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ علی اصغر علی اکبری سرپرست جمعیت هلال احمر استان ایلام گفت: امروز در دومین روز از ادامه عملیات جستجو و نجات برای یافتن فرد مفقود شده تیم واکنش سریع به همراه یک تیم امداد و نجات کوهستان از جمعیت هلال احمر شهرستان ایلام به محدوده آخرین تماس فرد مفقود شده اعزام شدند.

او اظهار کرد: با تلاش بی وقفه نجاتگران، فرد مفقود شده در حالی که دچار ضعف و بی حالی شدید شده بود در ارتفاعات حاجی بختیار بخش چوار پیدا و اقدامات اولیه امدادی توسط نیرو‌های هلال احمر بر روی وی انجام شد.

علی اکبری افزود: نجاتگران این جمعیت فرد مفقود شده را که مردی ۵۲ ساله بود، پس از تثبیت با استفاده از ست نجات کوهستان (بسکت) به پایین کوه منتقل و جهت اعزام به مراکز درمانی تحویل همکاران مرکز فوریت‌های پزشکی نمودند.

او خاطر نشان کرد: تیم‌های امداد و نجات این جمعیت در هر ساعت از شبانه روز آماده ارائه خدمت به مردم هستند و هموطنان در صورت بروز حادثه می‌توانند با شماره سه رقمی (۱۱۲ ندای امداد و نجات هلال احمر) تماس بگیرند.

انتهای پیام/ ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.