سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضو تیم ملی قایقرانی:

همچنان تمرینات قایقرانی را پیگیری می‌کنم/ تعویق المپیک فرصت خوبی برای من است

قوی دل گفت: با وجود شیوع ویروس کرونا و تعویق مسابقات المپیک برنامه ریزی‌های من متوقف نشده است و همچنان تمرینات خود را پیگیری می‌کنم.

پیمان قوی دل عضو تیم ملی قایقرانی در ماده کایاک  در گفت‌وگو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره نحوه ورودش به رشته قایقرانی اظهار کرد: به رشته قایقرانی علاقه دارم. در ابتدا به خاطر اینکه سن من برای ورود به این رشته بالا بود پذیرفته نشدم، اما خوشبختانه ایرج اقلیمی سرمربی تیم ملی کایاک من را دید و طبق آزمون‌هایی که شرکت کردم، وارد تیم قایقرانی شدم. از سال ۹۲ قایقرانی را به صورت حرفه‌ای آغاز کردم، ۲ سال دربندر انزلی پارو زدم و از سال ۹۴ وارد تیم ملی شدم، ۶ سال است که عضو تیم ملی قایقرانی هستم.

او افزود: برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک که قرار بود فروردین ماه در تایلند برگزار شود، خود را آماده می‌کردم که این مسابقات به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شد. قرار بود مسابقات انتخابی المپیک شهریور ماه در آلمان برگزار شود که هنوز برگزاری این مسابقات نیز قطعی نیست.

قوی دل با اشاره به تعویق المپیک گفت: تعویق المپیک فرصت خوبی برای من است. به دلیل مشغله‌ای که داشتم نتوانستم به سطح خوبی از آمادگی در اردو برسم، اکنون فرصت بیشتری برای تمرین دارم.

او ادامه داد: اکنون با توجه به تعطیلی اردو‌ها روزی ۲ نوبت زیر نظر ایرج اقلیمی مربی تیم ملی ورزش می‌کنم، به این شکل که طبق برنامه‌هایی که مربی به من و ملی پوشان می‌دهد تمرین می‌کنیم. چون دریا به محل سکونت من نزدیک است، برای تمرین به دریا می‌روم. برای تمرینات هوازی نیز به سالن ورزشی که به غیر از من کسی در آن ورزش نمی‌کند می‌روم، البته همه اصول بهداشتی را نیز رعایت می‌کنم.

قوی دل با اشاره کیفیت تمرین‌های خود گفت: قبل از تعطیلی اردو‌ها نتوانستم در اردو به خوبی تمرین کنم، اما اکنون آمادگی خود را تا حدودی با ورزش توانسته ام نگه دارم.

او افزود: تجهیزات کاملی برای تمرین بر روی آب را در اختیار ندارم، اما با این حال سعی می‌کنم به خوبی تمرین کنم. با یک قایق معمولی پارو می‌زنم.

قوی دل ادامه داد: برنامه های من متوقف نشده است و تمرینات خود را پیگیری می‌کنم. بعد از شکست کرونا نیز به امید خدا وارد اردو‌های تیم ملی می‌شوم و تمرینات خود را با قدرت بیشتر ادامه می‌دهم.

عضو تیم ملی قایقرانی گفت: از کادر پزشکی و درمانی که برای درمان بیماران مبتلا به کرونا تلاش کردند تشکر می‌کنم. امیدوارم همیشه سلامت باشند.

انتهای پیام /

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.