سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۵۵۰ پروانه در بافت فرسوده شهر گیان صادر شده است

شهردار گیان گفت: شهر گیان درفهرست شهر‌های طرح ملی مسکن قرار گرفته و تاکنون ۵۵۰ پروانه در بافت فرسوده این شهر صادر شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ علی جلالی شهردار گیان گفت: باپیگیری‌های انجام شده مدیران شهرستان و کمک مسئولان محلی شهر گیان، تا کنون حدود ۵۵۰ پروانه در بافت‌های فرسوده صادر شده است.

او افزود: متقاضیان ضمن استفاده از تسهیلات ارزان قیمت و بهره مندی از یارانه حدود ۳۵ میلیونی،کمک نظام مهندسی و کانون کاردان‌ها ، تخفیف فوق العاده تا ۶۰ متر مربع رایگان ،تخفیف ۴۰ و ۳۰ و ۲۵ درصدی بدلیل کمک به متقاضیان در بحث کرونا، موجب ایجاد انگیزه در همشهریان شده که شهر گیان را  تبدیل به یک کارگاه ساختمانی کرده است.

شهردار نهاوند این شرایط را سبب ایجاد و رونق اشتغال در شهر گیان دانست و گفت:  همزمان با نوسازی بافت فرسوده ، معابر شهر هم  بازگشایی و تعریض شده است  که از مساعدت مدیر کل بنیادمسکن و مدیر بنیاد مسکن شهرستان و سایر مسئولان  تشکر می کنیم.

جلالی بیان کرد: شهروندان گیانی بدون مسکن ، در صورت باز شدن سایت اداره کل راه و شهرسازی بعد از اطلاع از شرایط لازم ،  برای طرح ملی مسکن نام نویسی کنند.

او بیان کرد : شهر گیان در فهرست شهر‌های طرح ملی مسکن قرار گرفته است.

شهردار گیان همچنین گفت: تا این لحظه مجوزی برای بازگشایی سراب گیان از سوی ستاد پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا صادر نشده و همچنان ورودی‌های سراب گیان مسدود است.

انتهای پیام/د.ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.