سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به همت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) انجام شد؛

توزیع یکهزار بسته غذایی در اندیمشک

فرماندار اندیمشک گفت: یکهزار بسته غذایی اهدایی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) میان اقشار ضعیف و نیازمندان شهرستان توزیع شد.

پیمان جهانگیری فرماندار اندیمشک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با توجه دستور رهبر معظم انقلاب در خصوص برگزاری رزمایش کمک مومنانه به اقشار ضعیف و مشاغل آسیب دیده از ویروس کرونا در شهرستان اندیمشک توزیع کمک های مومنانه طی سه مرحله با جدیت و با همکاری مسئولان و مردم به صورت خودجوش صورت گرفت.

او افزود: با هدف برگزاری رزمایش ملی احسان یکهزار بسته غذایی اهدایی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) میان اقشار ضعیف و نیازمندان شهرستان اندیمشک توزیع شد.

جهانگیری با اشاره به همدلی در روزهای بیماری کرونا بیان داشت: ویروس کرونا در روزهای ابتدایی مشکل ساز شده بود اما پس از آن به دستاوردهای خوبی در بحث همدلی، همکاری و تعامل اقشار مختلف دست پیدا کردیم.

فرماندار اندیمشک ضمن بیان کرونا به عنوان دشمن پنهان تصریح کرد: تاکنون توانسته ایم با همدلی در مبارزه با ویروس کرونا به عنوان دشمنی پنهان، به صورت آشکار با این ویروس مبارزه کنیم و از این فرصت برای کمک به نیازمندان استفاده کنیم.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.