سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پنجمین کشتی حامل برنج در اسکله بوشهر پهلو گرفت

معاون بنادر و دریانوردی استان بوشهر از پهلوگیری کشتی حامل ۱۲ هزار تن برنج در اسلکه بندر بوشهر خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، محمد شکیبی‌نسب معاون بنادر و دریانوردی استان بوشهر با بیان اینکه نخستین کشتی حامل اساسی در سال ۱۳۹۹ در بندر بوشهر پهلو گرفت بیان کرد:این کشتی از مبدا هند وارد بندر بوشهر شد و حامل ۱۲ هزار تن برنج است.

او با اشاره به اینکه از نیمه دوم آذرماه سال قبل ورود کشتی‌های حامل کالا‌های اساسی به بندر بوشهر آغاز شد گفت: تاکنون در مجموع ۵ فروند کشتی کالا‌های اساسی در بندر بوشهر پهلو گرفت که حامل ۵۷ هزار تن برنج بوده است.

رئیس اداره امور بندری اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر نیز از افزایش سرعت تخلیه کالا‌های اساسی در بندر بوشهر خبر داد و عنوان کرد: کشتی حامل ۱۲ هزارتن برنج به ظرفیت ۵۰۰ تا ۵۵۰ کامیون است که ۵ روزه تخلیه می‌شود که سرعت تخلیه بسیار مطلوب است.

سعید عباسی، رعایت ضوابط بهداشتی در عملیات تخلیه و بارگیری کالا را مورد تاکید قرار داد و افزود: در این راستا ضمن ضدعفونی تجهیزات و ابزارآلات لازم همه دست اندرکاران عملیات تخلیه و بارگیری کالا تب‌سنجی می‌شوند و دارای پوشش ماسک و دستکش هستند.

او با بیان اینکه کامیون‌ها در هنگام ورود به بندر بوشهر ضدعفونی می‌شوند تاکید کرد: اصول رعایت بهداشتی به کارگران و رانندگان آموزش داده می‌شود تا از شیوع ویروس کرونا پیشگیری شود.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.