سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی زاهدان:

آمار مبتلایان به کرونا در استان به ۱۶۰۷ نفر افزایش یافت

هاشمی شهری گفت: با شناسایی ۵۲ مورد جدید آزمایشگاهی توسط همکارانمان در سطح استان، آمار مبتلایان به کووید-۱۹ به ۱۶۰۷ مورد افزایش یافت.

دکتر سید محمد هاشمی شهری، رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی زاهدان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت:در ۲۴ ساعت منتهی به یکشنبه ۵ خردادماه، ۵۲ مورد جدید آزمایشگاهی کرونا در سیستان و بلوچستان شناسایی شد که آمار مبتلایان به کووید-۱۹ به ۱۶۰۷ مورد افزایش یافت.

در حال حاضر ۵۱ نفر از بیماران کووید-۱۹ در بیمارستان‌های استان بستری هستند و این در حالی است که در هفته‌های گذشته این تعداد به حدود ۲۰ تا ۳۰ نفر کاهش یافته بود.

 با وجود اقدامات انجام شده ۸۷ نفر از بیماران کووید مثبت جان خود را از دست داده اند که این واقعیت می‌تواند نشان دهنده ماهیّت خطرناک این بیماری باشد.

 با توجه به پیش بینی‌های صورت گرفته در زمینه استمرار گردش ویروس در دنیا، حداقل تا ۲ سال آینده، مسئولین امر ادامه تعطیلی فعالیت‌های اقتصادی و اجتماعی را به صلاح جامعه و مردم نمی‌دانند.

 تنها‌نسخه علمی و عملی برای استمرار فعالیت‌های اقتصادی و اجتماعی و در عین حال حفاظت از جان انسان‌ها رعایت بهداشت فردی و اجرای مفاد طرح فاصله گذاری هوشمند اجتماعی است.


بیشتر بخوانید:  اعمال محدودیت رفت وآمد خودرو‌ها در مبادی ورودی و خروجی چابهار

مردم برگزاری هرگونه تجمع را به ستاد کرونا چابهار گزارش کنند


انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.