سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فعالیت سامانه ناپایدار تا چهارشنبه در استان اصفهان

کارشناس پیش بینی هوای استان اصفهان گفت:سامانه ناپایداری تا چهارشنبه در استان اصفهان فعال است از این رو در مناطق غربی رگبارهای پراکنده و رعد و برق به ویژه در ساعات بعد از ظهر پیش بینی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت الله علی عسگریان کارشناس پیش بینی هوای استان اصفهان اظهار کرد: سامانه ناپایداری تا چهارشنبه در استان اصفهان فعال است از این رو در مناطق غربی وزش باد به نسبت شدید، افزایش ابر و احتمال رگبار‌های پراکنده و رعد و برق به ویژه در ساعات بعد از ظهر پیش بینی می‌شود.

او با بیان اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده تغییر محسوسی ندارد، افزود: کاشان با دمای ۴۰ درجه سانتی گراد بالای صفر و بویین میاندشت با دمای پنج درجه سانتی گراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین مناطق استان است.

کارشناس پیش بینی هوای استان اصفهان گفت: بیشینه دما در کلانشهر اصفهان امروز به ۳۴ درجه سانتی گراد بالای صفر و کمینه دما صبح فردا به ۱۷ درجه سانتی گراد بالای صفر می‌رسد.

اداره کل هواشناسی استان اصفهان با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: فعالیت سامانه ناپایدارهمرفتی تا اواخر وقت امروز یکشنبه چهارم خردادماه در مناطق شمالی، شرقی و نیمه جنوبی استان ادامه دارد و از این رو وقوع رگبار‌های موقتی باران، صاعقه و تگرگ، وزش باد شدید همراه با گرد و خاک محلی و احتمال جاری شدن روان آب در این مناطق دور از انتظار نیست.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.