سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عید فطر؛ روز اتحاد و برادری

امام جمعه شهرستان مهریز گفت: عید فطر روز اتحاد، برادری و مشت محکمی بر دهان دشمنان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، حجت السلام عبدالرضا محی الدینی امام جمعه شهرستان مهریز در خطبه های نمازعید فطر گفت: عید فطر روز اتحاد و برادری و این اتحاد مشت محکمی بر دهان دشمنان اسلام و مظلومان جهان است.

او افزود: امسال عید نوروز، ماه رمضان و روز جهانی قدس متفاوتی را به علت شیوع ویروس کرونا در کشور ایران عزیز داشتیم.

حجت الاسلام محی الدینی ادامه داد: راهپیمایی روز قدس برای حفظ سلامتی، جان و امنیت مردم در هیچ کجای دنیا برگزار نشد، اما سخنرانی رهبر فرزانه انقلاب به اندازه همه راهپیمایی ها کار ساز و دشمن شکن بود.

امام جمعه مهریز خاطر نشان کرد: روز قدس امسال تاثیرگذارترین روز در تاریخ بود که کام تشنه مجاهدان فلسطینی و غیر فلسطینی و همه مستضعفان ستم دیده جهان را سیراب و شیرین کرد.

او با تبین سخنان رهبری تصریح کرد: امروز آمریکا منفور همه جهان است و خون شهدای کشور ایران و حاج قاسم سلیمانی همه از جنایت های این دولت منفور است که حاضر به انتشار آمار این جنایت های نمی شود.

حجت الاسلام محی الدینی گفت: امروز کشور ایران با تمام قدرت اعلام می کند که یکی از واجبات ملت مسلمان ایران بیزاری از دشمنان اسلام است و شعار این ملت مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل است.

او بیان کرد: بصیرت، دشمن شناسی، ظلم ستیزی و دفاع از مظلوم در صدر کارهای ملت بزرگ ایران قرار دارد.

محی الدینی اضافه کرد: مردم شهرستان مهریز و ملت ایران در مقابله با ویروس کرونا خوب درخشیدند و رهبر انقلاب اسلامی با بیان پندهای خالصانه مردم را راهنمایی کردند.

امام جمعه مهریز به سفارشات حضرت امیرالمومنین اشاره کرد و افزود: باید در زندگی خود تقوای الهی، امر به معروف و نهی از منکر، دوری از سوء ظن داشته باشیم و از تهمت، غیبت و تجسس در زندگی دیگران بپرهیزیم.

انتهای پیام/غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.