سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پس از یک ماه عبادت در ماه رمضان مروارید عید فطر را به دست آوردیم

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی گفت: اکنون پس از یک ماه عبادت وبندگی محض پروردگار در چشمه زلال رمضان، مروارید عید فطر را به دست آوردیم.

 ابراهیم متینیان نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: اکنون پس از یک ماه عبادت وبندگی محض پروردگار و سیر و سلوک در دریای رحمت الهی و غواصی در چشمه زلال رمضان، مروارید عید فطر را به دست آوردیم.

او بیان داشت: عید سعید فطر در واقع فرصت اخذ پاداش یک ماه عبادت و بندگی است و ضیافتی برای گرفتن اجر صبر و شکیبایی است .

متینیان افزود: عید فطر جشن شادباش زدودن دل و فکر از زنگار‌های سیاه گناهان و صیقل شدن روح به نام و یاد آفریدگار بی همتاست.

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: عید فطر پاداش کسانی است که لیالی قدر را فهمیدند و درک کردند و در این شب‌ها تقدیر به دست مقلب القلوب سپردند و اکنون که دل‌ها بیش از همیشه به خدا نزدیک و زبان‌ها به ورد و دعا مشغول شده و جان‌ها نیز بیش از همیشه به راز و نیاز با معبود مانوس گشته، بکوشیم تا همواره در این مسیر قدم برداشته و خدا را ناظر بر اعمال خود بدانیم.

این مقام مسئول ادامه داد: اینجانب فرا رسیدن عید سعید فطر را به امام عصر (عج)، مقام معظم رهبری و همه‌ی مسلمانان مخصوصاً همشهریان عزیز رامهرمز و رامشیر تبریک عرض نموده و از خداوند متعال سعادت دنیوی و اخروی را برای همگان مسئلت دارم.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.