سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لبیک گویی مردم به ندای مقام معظم رهبری بسیار ارزشمند بود

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: پاسخ مثبت و لبیک گویی مردم به ندای مقام معظم رهبری بسیار ارزشمند بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی صبح امروز در مراسم اهدای هزار بسته معیشتی توسط هلال احمر استان، ضمن تبریک سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر و با اشاره به اینکه مردم عزیز ما به ندای مقام معظم رهبری لبیک گفتند و این بسیار ارزشمند است، گفت: وحدت نیرو‌های مسلح و فرماندهی هوشیارانه امام راحل بود که باعث شد خرمشهر آزاد شود.

او با اشاره به رزمایش مواسات و کمک مومنانه  گفت: مسلمانان و مومنان هر ساله در ماه مبارک رمضان کمک‌هایی می‌کردند، اما امسال با توجه به گسترش کرونا تمامی نهاد‌ها بسته‌های بهداشتی را آماده کردند و زمانی که رهبر معظم انقلاب در نیمه شعبان رزمایش مواسات را بیان کردند مردم همانند دوران دفاع مقدس که پشتیبان جبهه‌ها بودند، امروز هم به کمک افراد آسیب دیده آمدند.

همچنین در این مراسم پورمحمدی استاندار آذربایجان شرقی از زحمات هلال احمر در تمامی صحنه‌های بحرانی استان قدردانی کرد و گفت: هلال احمر استان در بحث کرونا و امدادرسانی و نیز تامین بسته‌های معیشتی اقدامات شایسته‌ای انجام داده است.

او با بیان اینکه این ایثار و فداکاری  تداعی کننده سال‌های دفاع مقدس است  گفت:مردم نوعدوست ، فهیم و آگاه استان در بحث کرونا به ندای مقام معظم رهبری لبیک گفتند و باعث  خلق صحنه‌های ارزشمند شدند که جای قدردانی دارد.

شایان ذکر است؛در قالب طرح ملی همای رحمت و با کمک داوطلبان، خیرین و نیکوکاران،هزار بسته غذایی  به ارزش ۳ میلیارد ریال تهیه شده و بین نیازمندان توزیع می‌شود.

گفتنی است؛ در طول ماه مبارک رمضان با کمک خیرین تاکنون ۱۲ هزار و ۵۰۰ بسته غذایی و تعداد ۲۴۰ هزار عدد ماسک و ۲۴ هزار عدد مایع ضدعفونی در میان بیماران خاص توزیع شده و در این مدت ۹ هزار و ۵۷۲ بسته بهداشتی شامل انواع شوینده، پودر رخت شویی،  مسواک و خمیر دندان، شامپو، ماسک و ژل ضدعفونی، دستکش و دستمال کاغذی در میان جامعه هدف توزیع گردیده است.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.