سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساختمان امام حسن مجتبی (ع) بیمارستان مسیح دانشوری در مسیر توسعه

ساختمان امام حسن مجتبی (ع) بیمارستان مسیح دانشوری با ۳۵۰ تخت بیمارستانی در حال تکمیل و ارائه خدمات به بیماران است.

به گزارش حوزه بهداشت و درمانگروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، با حضور جمعی از مدیران بیمارستان مسیح دانشوری و کادر فنی پروژه ساختمان جدیدالاحداث، روز شنبه ۳ خرداد، جلسه بررسی روند احداث ساختمان امام حسن مجتبی (ع) که می‌تواند در ارتقاء کمی و کیفی فعالیت‌های این مرکز در رسیدگی و ارائه خدمات به بیماران بسیار موثر باشد، به ریاست  ولایتی برگزار شد.

در ابتدای این جلسه ولایتی با اشاره به اقدامات گسترده و فراگیر بیمارستان برای درمان بیماران کرونایی گفت: تمامی کادر درمانی و همکاران مرکز در جبهه مقابله با ویروس کرونا، شبانه روزی و دلسوزانه فعالیت کردند و در ادامه نیز روند اقدامات و فعالیت‌ها در تمامی زمینه‌ها و از جمله این پروژه باید به سرعت توسعه یابد و تکمیل و بهره برداری از این ساختمان نیز نقش بسیار مهمی در رسیدگی به بیماران مختلف خواهد داشت.

در ادامه این جلسه کادر فنی و مهندسان پروژه گزارشی از روند اقدامات انجام شده و فعالیت‌های پیش رو ارائه کردند و اعلام شد به زودی ۱۲۰ تخت بیمارستانی این ساختمان قابل بهره برداری خواهد بود و عملیاتی شدن تا مرحله ۳۵۰ تختخواب نیز به سرعت در حال اجراست.

این پروژه با همت و مشارکت وزارت بهداشت، سازمان برنامه و بودجه و جمعی از خیرین حوزه سلامت در حال اجرا و آماده سازی است که با بهره برداری از آن، مجموعه ظرفیت تخت‌های این بیمارستان به ۷۷۷ تخت خواهد رسید که می‌تواند نقش موثری را برای خدمت به بیماران و به ویژه در شرایط اضطراری مانند بحران شیوع کرونا ایفا کند.


بیشتر بخوانید: ولایتی بر فعالیت های پژوهشی در حوزه مبارزه با کرونا تاکید کرد


ولایتی در پایان این جلسه و بار دیگر بر سرعت بخشیدن به روند اجرایی اقدامات تاکید و اظهار امیدواری کرد با همراهی خیرین و همچنین مسئولان دستگاه‌های مربوطه فعالیت‌ها در این خصوص تسریع یابد. 

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۳:۳۶ ۰۴ خرداد ۱۳۹۹
اين دانشوري يه بيمارستان تاريخي شد و اسمش تو كتاباي تاريخ ثبت ميشه