سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش تعرفه باشگاه‌های ورزشی کرمانشاه

مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه گفت : تعرفه باشگاه‌های ورزشی استان بین ۱۵ تا ۲۰ درصد از ابتدای خرداد ماه افزایش پیدا کرده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ صابر رحیمی مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه گفت : این افزایش قیمت باتوجه به افزایش نرخ تورم و خسارت‌هایی که باشگاه داران در زمان شیوع بیماری کرونا دیده‌اند در نظر گرفته شده است.

او با بیان اینکه تلاش کرده ایم که تعرفه‌های جدید علاوه بر کمک به اقتصاد باشگاه داران، مردم را نیز از فضای ورزشی دور نکند، گفت : ورزش‌های همگانی در تعرفه‌های جدید افزایش قیمت چندانی ندارند، اما تعرفه برخی رشته‌ها با مخاطبان خاص تا ۲۰ درصد افزایش پیدا کرده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه افزود: بر این اساس تعرفه باشگاه‌های بدنسازی باتوجه به کیفیت آن‌ها برای هر نوبت تمرینی بین هفت تا ۹ هزار تومان است.

رحیمی ادامه داد: برای رشته‌های پاورلیفتینگ و پرس سینه نیزباتوجه به درجه باشگاه برای ۱۲ جلسه تمرین در یک ماه بین ۷۰ تا ۹۰ هزار تومان می‌توانند از ورزشکاران وجه دریافت می‌شود.

او با بیان اینکه استخر‌های فعال کرمانشاه در چهار درجه تقسیم بندی می‌شوند، گفت: تعرفه امسال استخر‌های کرمانشاه با توجه به کیفیت آن‌ها ۲۵، ۲۳، ۱۹ و ۱۵ هزار تومان است.

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.