سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح برخورد با فروشندگان غیر مجاز طیور در میدان کرج

فرمانده انتظامی شهرستان کرج گفت: طرح برخورد با فروشندگان غیر مجاز طیور در محدوده میدان کرج اجرا شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ محمد معظمی گودرزی، فرمانده انتظامی شهرستان کرج گفت: در راستای طرح پاکسازی و ساماندهی اصناف مربوط به پرنده فروشی‌ها و حیوانات غیر مجاز در منطقه مرکزی کلان شهر کرج، بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۲ چمران و پلیس امنیت عمومی شهرستان کرج قرار گرفت.

او افزود: با توجه به این که فعالیت این واحد‌ها علاوه بر آلودگی محیط زیست و عدم رعایت نکات بهداشتی موجب نارضایتی شهروندان شده است، بنابراین تیمی متشکل از ماموران انتظامی با همکاری عوامل شهرداری و دامپزشکی، نسبت به برخورد قانونی با اصناف متخلف فروش طیور و جمع آوری ۱۰ واحد صنفی ثابت و ۵ واحد سیار اقدام کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج گفت: با توجه به اهمیت پیشگیری از آلودگی محیطی و بروز بیماری‌های مشترک حیوان و انسان، ساماندهی پرنده فروشی‌ها مورد نظر مردم و دستگاه تصمیم گیر بود که این اقدام در بخشی از هسته مرکزی شهر کرج که می‌توان گفت، محل تجمع این صنف است محقق شد.

سرهنگ گودرزی با بیان این که اغلب این طیور و بعضا حیوانات وحشی در خارج از مغازه نگهداری می‌شوند، افزود: این امر سبب ایجاد سد معبر شده و همچنین به وجود آمدن ناهماهنگی بصری و بوی نامطبوع در منطقه، از عوارض فروش این حیوانات است.

او گفت: اجرای این طرح، موجب اعلام رضایت شهروندان از پلیس و مبادی ذی ربط شد.

انتهای پیام/د.خ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.