سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رقابت چلسی و آرسنال برای جذب مدافع آلمانی

باشگاه چلسی قصد دارد در تابستان ژروم بواتنگ را به خدمت بگیرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان, ژروم بواتنگ مدافع تیم فوتبال بایرن مونیخ سال پایانی قراردادش با این تیم را می‌گذراند. با توجه به پیشنهاد‌های مدافع آلمانی از چند تیم اروپایی، این احتمال وجود دارد که بواتنگ قراردادش را تمدید نکند.  

جایگاه بواتنگ در ترکیب باواریایی‌ها در چند فصل اخیر متزلزل شده و او در این مدت کار سختی برای رقابت با دیگر مدافعان بایرن مونیخ داشته است. با این وجود می‌توان گفت او در دوران هانسی فلیک احیا شد و بار دیگر جایگاهش در ترکیب اصلی را به دست آورد.

مدافع ۳۱ ساله بایرن مونیخ در تمامی رقابت‌های این فصل ۲۵ بار به میدان رفته و با عملکرد قابل قبولش موفق شده توجه چند باشگاه بزرگ اروپایی را به خود جلب کند. در همین حال صحبت‌هایی مبنی بر ادامه کار بواتنگ در بایرن مونیخ و تمدید قرارداد او مطرح شده، اما پایان دوران مصدومیت نیکلاس سوله، مدافع ۲۴ ساله و ملی پوش بایرن مونیخ و بازگشت او به میادین احتمال جدایی بواتنگ را بیشتر کرده است.


بیشتر بخوانید: قهرمان آلمان به دنبال ستاره دورتموندی‌ها


 ۲ باشگاه چلسی و آرسنال خواهان به خدمت گرفتن مدافع بایرن مونیخ هستند و قصد دارند این بازیکن را در نقل و انتقالات تابستانی جذب کنند. از هرتابرلین به عنوان دیگر مشتری این بازیکن نام برده می‌شود.  

این ملی پوش آلمانی پس از جدایی از منچستر سیتی، با قراردادی ۱۲ میلیون پوندی به بایرن مونیخ پیوست و ۹ فصل را در این تیم گذراند.  

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.