سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فعالیت ۱۳ گروه همیار زنان سرپرست خانوار در قزوین

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان قزوین از فعالیت ۱۳ گروه همیار زنان سرپرست خانوار در پنج شهرستان خبر داد.

پری میرزایی معاون امور اجتماعی بهزیستی استان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، گفت: ۱۳ گروه همیار زنان سرپرست خانوار در زمینه‌های مختلف از جمله قالیبافی، تولید و بسته بندی مواد غذایی، خیاطی، تولید عرقیجات، سفالگری، چاپ و تکثیر، دامداری، تولید سرویس آشپزخانه و شرکت خدماتی در استان فعالیت دارند.

میرزایی افزود: از این تعداد چهار گروه همیار در تاکستان، سه گروه در قزوین، چهار گروه در البرز، یک گروه در بویین زهرا و یک گروه در آبیک مشغول به کارند.

او اضافه کرد: هر یک از این گروه‌ها برای آغاز فعالیت خود از بهزیستی ۳۰ میلیون تومان کمک بلاعوض دریافت کرده اند.

به گفته معاون امور اجتماعی بهزیستی استان، پارسال ۵ گروه همیار زنان سرپرست خانوار بازتوان و از چرخه حمایتی بهزیستی خارج شدند.

او گفت: دستیابی به استقلال اقتصادی و اجتماعی، افزایش حس اعتماد به نفس، خودباوری و ارزشمندی از جمله اهداف اصلی این گروه‌ها است که در حال حاضر استقبال زیادی از این فعالیت در بین خدمت گیرندگان بهزیستی مشاهده می‌شود.

میرزایی گفت: سوق دادن گروه‌های همیار برای ثبت تعاونی، توسعه گروه‌های همیارجدید، عقد تفاهم نامه با سازمان‌ها وادارات مختلف برای استفاده از ظرفیت‌های قانونی موجود و تشکیل جلسه با خیران و آشنایی خیران از طرح حمایتی گروه‌های همیار زنان سرپرست خانوار از جمله برنامه‌های آینده بهزیستی برای این گروه‌ها است.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.