سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سه اثر هنری با محوریت روز قدس در حوزه هنری زنجان تولید و در فضای مجازی منتشر شد

هنرمندان استان زنجان به مناسبت گرامیداشت روز قدس؛ ۳ اثر هنری را در قالب پوستر و با محوریت حمایت از مردم مظلوم فلسطین تولید کردند که این آثار در شبکه‌های اجتماعی منتشر خواهد شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،مهدی خدایی معاون فرهنگی حوزه هنری زنجان، آثار تولید را در ابعاد ۳۵*۵۰ سانتی متر عنوان کرد و افزود: این آثار توسط رضا نجفلو و محمدمهدی ولیزاده از اساتید دانشگاهی رشته گرافیک و مدرس کارگاه تخصصی پوستر حوزه هنری زنجان با محوریت حمایت از جنبش‌های مقاومتی مردم فلسطین در مقابل حکومت غاصب اسرائیل؛ تولید شده است و در فضای مجازی منتشر خواهد شد.

او ادامه داد: پوستر‌های تولید شده به همت حوزه هنری زنجان و با مشارکت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان تولید و به شکل انبوه چاپ و در بین ارگان‌های و سازمان‌های استان منتشر شد.

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس نامگذاری شده است که مسلمانان جهان برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و اعلام انزجار از رژیم غاصب صهیونیسم در راهپپمایی روز قدس حاضر می‌شوند که امسال با توجه به شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و طرح معامله قرن سبب شده افزایش حساسیت این روز در کشور شده است، اما با توجه به شیوع ویروس کرونا و ممنوعیت هرگونه تجمع برنامه‌های این روز قدس در فضای مجازی برگزار خواهد شد.
 
انتهای پیام/ن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.