سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صدور مجوز راه‌اندازی یک خط تولید محلول ضدعفونی‌کننده

معاونت غذا و داروی دانشکده علوم پزشکی آبادان یک مجوز راه‌‌اندازی خط تولید محلول ضدعفونی‌کننده سطوح در این شهرستان صادر شد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، دکتر هدا مجیری، معاون غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: مجوز راه‌اندازی یک خط تولید محلول ضدعفونی‌کننده  برای یک شرکت تولیدکننده مواد شوینده در شهرک صنعتی آبادان صادر شده است و این کارخانه ظرفیت تولید روزانه ۲۵۰۰ لیتر محلول ضدعفونی‌کننده سطوح را دارد و از اول خرداد فعالیت خود را آغاز کرده است.

او اضافه کرد: محصولات تولید شده در این کارخانه در بسته‌بندی‌های مختلف ۵۰۰، ۳۷۵۰ میلی لیتری و ۱۰ و ۲۰ لیتری بوده که پس از استفاده نیاز به آبکشی سطوح ندارد‌.

معاون غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی آبادان تصریح کرد: خوشبختانه از ابتدای بحران تاکنون مجوز۴خط توليد ضدعفونی دست صادر شده که همه آنها فعاليت دارند و منطقه تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی آبادان هیچ مشکلی از بابت کمبود مواد ضدعفونی دست ندارد و در این زمینه حتی فراتر از نیاز فعالیت وجود دارد. این مجموعه‌ها ژل‌های ضدعفونی دست نیز تولید کردند.

مجیری ادامه داد: این محلول دارای کاربرد در صنایع و تجهیزات پزشکی بیمارستانی، ادارات و منازل است و آسیبی به محیط زیست و انسان نمی‌رساند.

او گفت: با صدور این مجوز دیگر مشکلی بابت تامین محلول‌های ضدعفونی‌کننده سطوح در جنوب غرب خوزستان نخواهیم داشت.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.