سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری سیزدهمین کنگره ملی تجلیل از ایثارگران در کرمان

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان گفت: هم زمان با سراسر کشور سیزدهمین کنگره ملی تجلیل از ایثارگران ویژه نکوداشت فاتحین شهید خرمشهر و ایثارگران عرصه سلامت و خبر، به صورت مجازی در حال برگزاریست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، احمد گروئی ساردو مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان گفت: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا کنگره‌ی ملی تجلیل از ایثارگران به صورت مجازی از طریق ویدئو کنفرانس و با پیام رییس جمهوری نیز برگزار می‌شود.

او با اشاره به اینکه امسال سیزدهمین کنگره ملی تجلیل از ایثارگران مقارن با فداکاری و گذشت جامعه پزشکی و پرستاری در ایام شیوع ویروس کرونا شده است، افزود: این قشر از اوایل اسفندماه تاکنون برای دفاع از سلامت مردم عزیز ایران انصافاً تلاش، از خودگذشتگی و جانفشانی کردند که یادآور ایثار و فداکاری رزمندگان دوران دفاع مقدس به‌ویژه فتح خرمشهر بود و پیوندی ناگسستنی میان دفاع از سلامت و دفاع از وطن را به منصه ظهور رسانده است.

گروئی ساردو تصریح کرد: ازاین رو کنگره امسال ویژه نکوداشت فاتحین شهید خرمشهر و ایثارگران عرصه سلامت و خبر است.

او اظهار داشت: ایثار، گذشت و فداکاری جامعه پزشکی کشور به تأسی از ایثار رزمندگان، جانبازان و آزادگان، جلوه‌های زیبایی از ایثار اجتماعی را در کشور به نمایش گذاشته از این رو در سیزدهمین کنگره ملی تجلیل از ایثارگران به صورت ویژه از ۳۶ پزشک، پرستار، فاتحین خرمشهر و خبرنگار در کل کشور قدردانی می‌شود.

گروئی ساردو بیان کرد: فتح خرمشهر و عملیات الی بیت‌المقدس یکی از درخشان‌ترین مقطع و روز‌های تاریخ دوران دفاع مقدس بوده و نقطه عطفی در طول ۸ سال جنگ تحمیلی محسوب می‌شود.

او عنوان کرد: عملیاتی که تمام محاسبات نظامی و تحلیل‌های سیاسی را برهم زد و مقاومت جانانه مردم خرمشهر موجب شد که این شهر به‌عنوان شهر مقاومت، پایداری و ایستادگی بر تارک ایران برای همیشه بدرخشد.

در سیزدهمین کنگره ملی تجلیل از ایثارگران به صورت ویژه از ۳۶ پزشک، پرستار، فاتحین خرمشهر و خبرنگار در کل کشور قدر دانی می‌شود.

گروئی ساردو گفت: در استان کرمان نیز از محسن قاسمی، سرپرستار بخش CCU و مسمومیت بیمارستان افضلی پور کرمان به عنوان ایثارگر حوزه سلامت نیز تجلیل می‌شود.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.