سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیام مسئولان مهاباد به مناسبت روز جهانـی قدس

مسئولان شهرستان مهاباد به مناسبت روز جهانـی قدس پیامی صادر کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، امام جمعه، معاون استاندار و فرماندار ویژه مهاباد، نماینده مردم شریف مهاباد در مجلس شورای اسلامی، در پیامی از مردم همیشه در صحنه شهرستان خواستند تا همراه با مردم سراسر کشور امسال نیز همدلی و حمایت خود را اعلام نمایند.

در متن پیام آمده است:

روز قدس، روز برآمدن امواج خروشان ملت‌های آگاه و غیور علیه ظلم و ستم و روز بیداری مسلمانان و اتحاد آن‌ها در مقابل دشمنان و مستکبرین عالم است. این روز مقدس، یادآور حماسه‌ای ماندگار، فریادی بی کرانه و مظلومیتی بی مرز است.

اکنون و در این مقطع حساس و مهم و در فرا رسیدن روز جهانی قدس بعنوان یادگار ارزشمند و تاثیرگذار حضرت امام (ره)، تمامی برادران و خواهران و مردم شریف، غیور، انقلابی و همیشه در صحنه شهرستان مهاباد همراه با مردم سراسر کشور حمایت و همراهی خود را با آرمان قدس و ملت مظلوم فلسطین اعلام خواهند نمود. مردم روزه دارمهاباد به استکبار جهانی و خائنان به آرمان‌های فلسطین خواهند فهماند که مسلمانان جهان، هرگز از اصول و آرمان‌های خود دست نخواهند کشید و به مبارزان فلسطینی، این امید را خواهند داد که در مبارزه خود علیه اشغالگران قدس شریف، تنها نیستند و تمامی مسلمانان جهان همواره یار و یاور آن‌ها هستند. از درگاه ایزد منان، عزت، اقتدار و پایندگی روزافزون اسلام و مسلمین و پیروزی نهایی مردم سرزمین قدس شریف را خواستاریم.

انتهای پیام/ه

برچسب ها: روز قدس ، فلسطین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.